کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم سوسک آبی Blue Beetle 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سوسک آبی
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی سوسک آبی Blue Beetle 2023، در مورد یک نوجوان مکزیکی آمریکایی به نام جیمی ریس است که یک سوسک بیگانه مرموز به نام اِسکرب را پیدا می‌کند. اما زمانی که این سوسک به بدن جیمی چسبیده و لباس زره‌پوش فرازمینی قدرتمندی به او می‌دهد، جیمی قدرت‌های فوق‌العاده‌ای به دست می آورد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سوسک آبی Blue Beetle 2023

فیلم سوسک آبی Blue Beetle 2023، یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ماجراجویی، هیجان‌انگیز و علمی‌تخیلی به کارگردانی انجل مانوئل سوتو اکران شد.  فیلمنامه این اثر نیز توسط گرت دانت آلکوسر بر اساس شخصیت بلو بیتل از آثار کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر نوشته شده است. در این فیلم، بازیگرانی همچون شولو ماریدوئنا، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، جرج لوپز، آدریانا بارازا، الپیدیا کاریو، دامیان آلکازار، رائول تروهی‌یو، سوزان ساراندون و دیگران نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

 

نکات فیلم

این فیلم با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شده است و اولین بار در تاریخ 18 آگوست 2023 میلادی توسط کمپانی Warner Bros در سینماهای آمریکا اکران شد. شخصیت جیمی ریس یک شخصیت ابرقهرمان خیالی در کتاب‌های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. جیمی ریس به عنوان سومین شخصیت در دنیای دی‌سی شناخته می‌شود که عنوان بلو بیتل را به خود اختصاص داده است.

 

 

فیلم سوسک آبی Blue Beetle 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Blue Beetle 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها