کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم شیرجه The Dive 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی شیرجه

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی شیرجه The Dive 2023، دو خواهر به یک مکان دورافتاده و زیبا برای غواصی می‌روند. یکی از خواهران به دلیل رانش زمین و ریزش صخره ها به داخل دریا در عمق ۲۸ متری گیر افتاده است. حال خواهر او باید برای زندگی خواهردیگر با سطوح بسیار پایین اکسیژن و دماهای سرد و خطرناک مبارزه کند اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم شیرجه The Dive 2023

فیلم شیرجه The Dive 2023، یک فیلم در ژانر درام ماجراجویی و هیجان‌انگیز محصول مشترک کشورهای آلمان و مالت به کارگردانی ماکسیمیلیان ارلن واین است. فیلمنامه توسط ماکسیمیلیان ارلن واین و یوآخیم هدن نوشته شده است. این فیلم یک بازسازی از فیلم نروژی Breaking Surface ساخته یوآکیم هیدن در سال 2020 می‌باشد. تهیه کنندگی فیلم را جوناس کاتزنشتاین و ماکسیمیلیان لئو برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر لوئیزا کراوز، سوفی لو، استلا اوهریگ، شایر ریچاردسون، دیوید سیکلونا و… در این فیلم حضور دارند.

 

نکات فیلم

فیلم The Dive، توسط فیلیپ توماس تدوین و ویرایش شده است. موسیقی متن فیلم شیرجه اثری از فولکر برتلمن و رافائل سیفرید به صورت مشترک می باشد.

 

فیلم شیرجه The Dive 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Dive 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها