کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماب کینگ MobKing-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماب کینگ

خلاصه داستان

یک معتمد خانواده مافیایی وفادار (سیرو داپاجیو) پس از بازگشت از زندان، به سرعت متوجه می‌شود که او و خانواده‌اش هدف سازمانی هستند که او تمام زندگی‌اش را به آن اختصاص داده است...

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم ماب کینگ MobKing

فیلم ماب کینگ MobKing ، یک فیلم درام و دلهره آور و به کارگردانی جوکس یانز است. که توسط سه شرکت Button Man Films، Ciro Dapagio Films و Mainman Productions تولید شده است. فیلمنامه این فیلم را جوکس یانز، مایکل ویلار و جی بیشاپ به نگارش در آورده اند. جیمز روسو، رابرت لاساردو، اوکسانا لادا، مایکل ویلار، کاتالینا ویتری، آنتونی کرون، استلیو ساوانته، چیرو داپاجو، الیزابتتا فانتون، هاک مایزنباخ و سلین آلوا در آن ایفای نقش کرده اند.

 

فیلم ماب کینگ MobKing، برای اولین بار در تاریخ 3 نوامبر 2022 در جشنواره بین المللی فیلم American Film Market در آمریکا به نمایش در آمد. فیلمبرداری آن نیز توسط استیون بروگ انجام شده و موسیقی متن آن توسط جیمز اچ بیم، جولیان رودریگز و الیزابت اسپانو ساخته شده است. فیلم MobKing پس از شرکت در جشنواره بین المللی فیلم Dreammachine برنده 2 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد شد.

 

 

فیلم ماب کینگ 2023 MobKing همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

MobKing 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها