کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماه The Moon 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماه

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ماه The Moon 2023، در آینده‌ای نزدیک اولین ماموریت همراه با سرنشین کشور کره به ماه با وقوع یک انفجار در فضاپیما به یک فاجعه غم‌انگیز تبدیل می‌شود. پنج سال بعد دومین ماموریت به ماه با موفقیت انجام می‌شود اما باد شدید خورشیدی باعث اختلال در عملکرد فضاپیما شده و سرنشین آن، سون وو در فضا رها می‌شود. حال مردی به نام کیم جائه گوک در ایستگاه فضایی بر روی زمین، تلاش می‌کند تا هر طور شده سون وو را نجات دهد اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ماه The Moon 2023

 فیلم ماه The Moon 2023، با عنوان اصلی Deo mun، یک فیلم در ژانر اکشن، درام  ماجراجویی  ساخت کره جنوبی می باشد که توسط کیم یونگ-هوا نوشته و کارگردانی شده است و تهیه‌کنندگی فیلم ماه را سئو هو جین و چوی جی سان به صورت مشترک برعهده داشته اند. هنرمندانی چون سول کیونگ-گو، دو کیونگ-سو و کیم هی-آئه، امی آلها و … در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

 نکات فیلم

فیلم ماه The Moon 2023، در تاریخ 2 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی CJ ENM Studios در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. موسیقی متن آن نیز اثری از جائه هاک لی می‌باشد و تدوین و ادیت فیلم برعهده ی جونگ جی-آن بوده است. جونگ جی-آن جایزه ی بهترین کار را در جشنواره  فیلم اژدهای آبی، یک مراسم جوایز سالانه در کره جنوبی  که به تقدیر از دستاوردهای برجسته در صنعت فیلم کره می‌پردازد را برای فیلم ماه The Moon 2023 دریافت کرده است.

 

 

 

فیلم ماه The Moon 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Moon 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها