کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم نفرین شده The Cursed 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی نفرین شده

خلاصه داستان

فیلم سینمایی نفرین شده The Cursed 2021، در قرن نوزدهم میلادی در کشور فرانسه روایت شده و در مورد مردی به نام جان مک براید است که برای بررسی حمله یک حیوان وحشی به دهکده‌ای دورافتاده می‌رود. اما او به زودی نیرویی بسیار اهریمنی و شیطانی را کشف می‌کند که مردم شهر را به تصرف خود درآورده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم نفرین شده The Cursed 2021

 فیلم نفرین شده The Cursed 2021، یک فیلم در ژانر ترسناک، فانتزی و ماجراجویی ساخت کشورهای آمریکا و فرانسه است که توسط شان الیس نوشته، کارگردانی و هم‌ تولید شده است. این فیلم با بازی بوید هالبروک، کلی رایلی، آلیستر پتری، نایجل بتز و روکسان دوران به تصویر کشیده شده است.

 

نکات فیلم

 فیلم نفرین شده The Cursed 2021، در سه روز اول 1.8 میلیون دلار و در چهار روز اول 2 میلیون دلار کسب کرد و در رده نهم باکس آفیس قرار گرفت و در نهایت توانست به فروش تقریبی 4.6 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند. جالب است بدانید فیلم نفرین شده پس از پخش نظرات و نقدهای مثبت فراوانی از سوی مخاطبان و منتقدین دریافت کرد و اغلب آن‌ها بازی خوب بازیگران، داستان ترسناک و معمایی، فیلمنامه و موسیقی را مورد تحسین قرار دادند. موسیقی متن آن اثری از رابین فاستر می باشد. این فیلم پس از حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی موفق شد نامزد دریافت 5 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی شود.

 

فیلم نفرین شده The Cursed 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Cursed 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها