کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم واقعیت Reality 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی واقعیت
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

یک کارشناس سابق اطلاعاتی آمریکا به دلیل انتشار غیرمجاز اطلاعات دولتی در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 ایالات متحده از طریق یک عملیات ایمیلی، به طولانی ترین مجازات محکوم می شود ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم واقعیت Reality 2023

فیلم واقعیت Reality، فیلمی در ژانر درام و به کارگردانی تینا ساتر است. تینا ساتر و جیمز پل دالاس به طور مشترک فیلمنامه این فیلم را نوشته اند. سیدنی سوینی، جاش همیلتون، مارچانت دیویس، بنی الج، جان وی، داربی، آرلو و آلن آنتونی اسمیت به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم Reality، بر اساس وقایع واقعی ساخته شده است. فیلم Reality پس از اکران با بازخوردهای مثبت بسیاری از منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

از جمله داستان واقعی، سکانس های هیجان انگیز، موسیقی متن، طراحی لباس، بازی خوب بازیگران همچون بازی جذاب سیدنی سوینی، نحوه تدوین و تولید، جنبه های فنی، کارگردانی و همچنین طراحی صحنه ستوده شد این فیلم پس از شرکت در جشنواره بین المللی فیلم برلین، نامزد دریافت 2 جایزه از جمله نامزدی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد.

 

فیلم واقعیت Reality 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Reality 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها