کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم 57 ثانیه 57Seconds -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ۵۷ ثانیه

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی 57 ثانیه 57Seconds، یک وبلاگ‌نویس در زمینه فناوری به نام فرانکلین فاکس، حلقه‌ای مرموز را پیدا می‌کند که امکان دستکاری در زمان را به او می‌دهد. حال او از این حلقه برای تغییر گذشته و گرفتن انتقام از یک شرکت داروسازی بی‌رحم که خانواده‌اش را نابود کرد، استفاده می‌کند. با این حال ...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم 57 ثانیه 57Seconds

فیلم 57 ثانیه 57Seconds یک فیلم تریلر علمی-تخیلی آمریکایی سال 2023 است که توسط راستی کاندیف کارگردانی شده و کاندیف و مکون بلر فیلمنامه آن را نوشته اند و با بازی جاش هاچرسون و مورگان فریمن. این فیلم بر اساس داستان لوسیفر نوشته ای.سی. تاب است. دیگر بازیگران گرگ ژرمن، لاوی سیمون، بیوین برو، گریف فورست، سامی روتیبی، آرون جی رم، مارکوس براون، دیوید کالاوی، لوسیوس باستون و …

 

نکات فیلم

روزنامه اکادیانا ادوکیت گزارش داد که فریمن در مارس 2022 در لافایت دیده شده است و در حال بازدید از مکان‌های مختلف برای فیلمبرداری فیلم 57 ثانیه 57Seconds، بوده است. همچنین گزارش شده است که او بخش‌هایی از فیلمنامه را نوشته است.

این فیلم توسط The Avenue در تاریخ 29 سپتامبر 2023 در سینماها و به صورت دیجیتال منتشر شد. در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، 14% از نقدهای 7 منتقد مثبت بوده و امتیاز متوسط آن 4.5/10 است. موسیقی متن توسط ناتان فورست ساخته شده است. مدیر فیلمبرداری اندرو استراهورن می باشد.

فیلم 57 ثانیه 57Seconds همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

 57Seconds 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها