کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم در کابین را بزن Knock at the Cabin 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی در کابین را بزن

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی در کابین را بزن Knock at the Cabin 2023، در حین تعطیلات در یک کلبه دور افتاده در جنگل یک دختر جوان و خانواده‌ اش توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌ شوند که از آن‌ ها می‌ خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان تصمیمی غیر قابل تصور و غیرممکن بگیرند اما…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم در کابین را بزن Knock at the Cabin 2023

فیلم در کابین را بزن Knock at the Cabin، یک فیلم ترسناک هیجان انگیز و معمایی محصول مشترک کشور های آمریکا، ژاپن و چین به کارگردانی ام نایت شیامالان می باشد. فیلمنامه توسط ام نایت شیامالان، استیو دسموند و… بر اساس رمانی به نام کابین در انتهای جهان اثری از پل جی ترمبلی به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را ام نایت شیامالان، مارک بینستاک برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر دیو باتیستا، جاناتان گروف، بن آلدریج، نیکی آموکا برد، روپرت گرینت و ابی کوین در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم در کابین را بزن، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این فیلم با یک بودجه ی ساخت 20 میلیون دلاری به درآمد جهانی 54.8 میلیون دلار دست یافت و تا حدودی در باکس آفیس به موفقیت رسید. تدوین و ویرایش فیلم توسط نومی کاترینا و پریسورک به صورت مشترک انجام شده است. موسیقی متن فیلم در کابین را بزن نیز اثری از هردیس استفانسدوتر می باشد.

 

فیلم در کابین را بزن Knock at the Cabin 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Knock at the Cabin 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها