کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

رشد ۲۷ درصدی بینندگان قسمت سوم سریال خاندان اژدها
زمان مطالعه : 1 دقیقه
Spread the love



طبق آمار منتشر شده توسط سازمان نیلسن، قسمت سوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با رشد ۲۷ درصدی بیننده نسبت به قسمت دوم مواجه شده است.

بامداد دوشنبه این هفته بود که قسمت سوم سریال خاندان اژدها از شبکه HBO پخش شد، اما آماری از میزان استقبال از این قسمت منتشر نشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام آماری از میزان استقبال از قسمت جدید پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت منتشر شده است. سازمان نیلسن اعلام کرد که قسمت سوم سریال خاندان اژدها هم‌اکنون توسط ۱۶ میلیون بیننده تماشا شده است.

گفته می‌شود که میزان افزایش بیننده قسمت سوم نسبت به قسمت دوم، سرعتی مانند افزایش تعداد بیننده قسمت دوم نسبت به اپیزود اول داشته است. در هر حال ددلاین از منابع خود شنیده است که تعداد بینندگان قسمت سوم سریال House of the Dragon نسبت به اپیزود دوم در روز دوشنبه با ۲۷ درصد رشد مواجه شده است. این آمار شامل تعداد بینندگانی است که از شبکه HBO، شبکه HBO Max و سرویس DVR تماشا کرده‌اند.

 

منبع : زومجی

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها