کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم رنجر تنها 2013 The Lone Ranger-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی رنجر تنها

خلاصه داستان

در سال 1933 میلادی، یک بومی آمریکایی به نام تانتو (با بازی جانی دپ) داستان‌های ناگفته‌ای را بازگو می‌کند که مرد قانون، جان رید (با بازی آرمی همر) را به اسطوره عدالت تبدیل می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم رنجر تنها 2013 The Lone Ranger

فیلم The Lone Ranger، یک درام، اکشن و ماجراجویی محصول آمریکا به کارگردانی گور وربینسکی می باشد. فیلمنامه این فیلم نیز توسط تد الیوت، تری روسیو و جاستین هایت به صورت مشترک نوشته شده است.  آرمی همر، جانی دپ، ویلیام فیکنر، تام ویلکینسون، بری پایپر، هلنا بونهام کارتر، میسون کوک، روث ویلسون، جیمز بج دیل، جیمز فرین، هری تردوی و جیسون ای هیل در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

فیلم رنجر تنها The Lone Ranger،  تنها پس از حضور در بسیاری از جشنواره های بین المللی برنده 5 جایزه از جمله بهترین باکس آفیس، بهترین فیلم، بهترین جلوه های ویژه و بهترین فیلم وسترن شد و نامزد 20 جایزه دیگر شد از 2 جایزه اسکار برای بهترین گریم و بهترین جلوه های ویژه. این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

 

 

 

فیلم رنجر تنها 2013 The Lone Ranger همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Lone Ranger 2013 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها