کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

روز ولنتاین هماهنگ با فیلم های عاشقانه
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



روز ولنتاین هماهنگ با فیلم های عاشقانه

روز ولنتاین Valentine، فرصتی عالی برای لذت بردن از فیلم هایی است که عشق را به تمام اشکال آن جشن می گیرند. چه به دنبال یک عاشقانه کلاسیک، یک کمدی دلنشین یا یک داستان عاشقانه غیرمتعارف باشید، تمام این فیلم ها را در پلتفرم هماهنگ برای هر سلیقه ای وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین فیلم هایی که می توانید در روز ولنتاین تماشا کنید را ذکر می کنیم.

Valentine همآهنگ | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

دفترچه خاطرات The Notebook (2004): یک درام عاشقانه بی زمان که بر اساس رمان نیکلاس اسپارکس ساخته شده است و رابطه پرشور و پرآشوب یک زوج جوان را در طول سال ها به تصویر می کشد.

غرور و تعصب (2005) Pride & Prejudice: داستانی کلاسیک از عشق و سوءتفاهم، این اقتباس از رمان جین آستن، الیزابت بنت و آقای دارسی را در مواجهه با انتظارات جامعه و پیش فرض های خود برای یافتن عشق واقعی به تصویر می کشد.

لا لا لند (2016) La La Land: یک موزیکال مدرن که شادی و اندوه دنبال کردن رویاهایتان و یک عشق رویایی را در پس زمینه خیره کننده لس آنجلس کاوش می کند.

آمیلی (2001) Amélie: این کمدی رمانتیک فرانسوی داستان آملی، زن جوانی را روایت می کند که تصمیم می گیرد زندگی اطرافیانش را به سمت بهتر تغییر دهد، در حالی که با انزوای خودش دست و پنجه نرم می کند.

درخشش ابدی یک ذهن پاک (2004) Eternal Sunshine of the Spotless Mind: یک داستان عاشقانه غیرمتعارف درباره زوجی که تحت یک عمل برای پاک کردن خاطرات رابطه خود قرار می گیرند، فقط برای کشف اینکه ارزش به یاد آوردن را داشته است.

آسیایی های ثروتمند دیوانه (2018) Crazy Rich Asians: یک کمدی رمانتیک معاصر که به دنبال یک استاد نیویورکی است که برای دیدار با خانواده دوست پسرش به سنگاپور سفر می کند، فقط برای اینکه متوجه می شود آنها از ثروتمندترین افراد شهر هستند.

وقتی هری با سالی آشنا شد… (1989) When Harry Met Sally: یک کمدی رمانتیک کلاسیک که بررسی می کند آیا مردان و زنان می توانند فقط دوست باشند، با اجراهای نمادین و دیالوگ های فراموش نشدنی.

کازابلانکا (1942) Casablanca: یک داستان عاشقانه بی زمان با پس زمینه جنگ جهانی دوم، که فداکاری های انجام شده به نام عشق و وظیفه را به نمایش می گذارد.

10 چیزی که از تو متنفرم (1999) Things I Hate About You: یک اقتباس مدرن از رام کردن زن سرکش شکسپیر، که در یک دبیرستان اتفاق می افتد، به خاطر دیالوگ های هوشمندانه و اجراهای جذاب شناخته شده است.

پیش از طلوع آفتاب (1995) Before Sunrise: اولین فیلم در سه گانه پیش از ریچارد لینکلیتر، این فیلم ارتباطی خودجوش و عمیقا فکری بین دو غریبه را که در قطاری در اروپا ملاقات می کنند، به تصویر می کشد.

این فیلم ها با به تصویر کشیدن های متنوع خود از عشق، در روز ولنتاین برای همه، چه با یک فرد مهم، دوستان یا با عشق به خودتان، چیزی ارائه می دهند.

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها