کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ساحره پارت 1 تخریب The Witch: Part 1 - The Subversion-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ساحره قسمت اول تخریب

خلاصه داستان

دختری در یک آزمایشگاه مخفی از خواب بیدار می شود و کیونگ هی را ملاقات می کند که سعی دارد از او در برابر یک باند محافظت کند. هنگامی که گروه در نهایت دختر را پیدا می کنند، آنها توسط یک قدرت غیر منتظره غرق می شوند...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ساحره پارت 1 تخریب The Witch: Part 1 – The Subversion

فیلم The Witch: Part 1 – The Subversion، این یک فیلم علمی تخیلی، اکشن و معمایی محصول سال ۲۰۱۸ کره جنوبی به کارگردانی و نویسندگی پارک هون جونگ، تهیه‌کننده و منتشر شده توسط Peppermint & Company است. بک سونگ چول، کیم بیونگ اوک، چوی وو شیک، دائون، کیم هانا، جو مین سو و ووریم جونگ در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

این فیلم توانست به فروش تقریبی 24.4 میلیون دلار در سراسر جهان دست یابد. در بسیاری از جشنواره های بین المللی برنده 7 جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره اژدهای آبی شد و نامزد 11 جایزه دیگر شد که در این میان می توان به نامزد بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اشاره کرد.

 

 

فیلم ساحره پارت 1 تخریب The Witch: Part 1 – The Subversion همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Witch: Part 1 - The Subversion 2018 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها