کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ساحره پارت 2 یکی دیگر The Witch: Part 2 - The Other One-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ساحره: پارت 2 : یکی دیگر

خلاصه داستان

یک دختر در یک آزمایشگاه مخفی بیدار می شود و کایونگ هی را که قصد داشت از او در برابر یک گروه محافظت کند، ملاقات می کند. وقتی که گنگ بالاخره دختر را پیدا می کند، آن ها از قدرت غیر قابل انتظار او به لرزه در می آیند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ساحره پارت 2 یکی دیگر The Witch: Part 2 – The Other One

فیلم ساحره: پارت 2 : یکی دیگر The Witch: Part 2 – The Other One، فیلمی اکشن، معمایی و دلهره آور می باشد. این فیلم محصول سال 2022 کره جنوبی و به کارگردانی و نویسندگی پارک هون جونگ است. شین سی آه، جو مین سو، کیم دامی، جین گو، لی جونگ سوک، پارک یون بین و یو بین سونگ در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

 

این فیلم برای اولین بار در تاریخ 15 ژوئن 2022 توسط Next Entertainment World در سینماهای کره جنوبی و توسط Well Go USA Entertainment در سینماهای ایالات متحده اکران شد و موفق به فروش شد. این فیلم دنباله ای بر فیلم 2018 The Witch: Part 1. The Subversion است.

 

 

فیلم ساحره پارت 2 یکی دیگر The Witch: Part 2 – The Other One همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Witch: Part 2 - The Other One 2022 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها