کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

ساخت فیلم جدید Karate Kid 3
زمان مطالعه : 6 دقیقه
Spread the love



ساخت فیلم جدید Karate Kid 3

ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 با حضور دو بازیگر معروف همچون جکی چان و رالف ماکیو… در سال ۲۰۲۲، کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که ساخت فیلم جدیدی از مجموعه فیلم‌های بچه کاراته‌کار (Karate Kid) را در دست دارد. این فیلم احتمالا قرار است در سال 2024 اکران شود.

 

 

ساخت فیلم جدید Karate Kid 2023ساخت فیلم جدید Karate Kid 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ

Karate Kid- جکی چان و رالف ماکیو

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 در دسترس نیست. تنها چیزی که می‌دانیم این است که این فیلم به عنوان بازگشتی به خاستگاه فرنچایز توصیف شده است.این بدان معناست که داستان فیلم جدید احتمالاً در دهه ۱۹۸۰ میلادی و در شهر لس آنجلس جریان خواهد داشت. ممکن است فیلم جدید داستان یک نوجوان تازه‌ وارد به لس آنجلس را روایت کند که با مشکلاتی مشابه مشکلات دنیل لاروسو در فیلم اصلی روبرو می‌شود.
همچنین ممکن است در ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 داستان، شخصیت‌های آشنای مجموعه بچه کاراته‌کار را در دهه ۱۹۸۰ میلادی دنبال کند. برای مثال، می‌توان داستان فیلم را در دورانی روایت کرد که دانیل لاروسو و جانی لارنس هنوز با یکدیگر آشنا نشده بودند.البته، این احتمالات تنها حدس و گمان هستند در مورد ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 و تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد فیلم جدید «بچه کاراته‌کار» در دسترس قرار نگیرد، نمی‌توان با قطعیت در مورد داستان آن صحبت کرد.

 

 

فیلم بچه کاراته The Karate Kid 1984

با توجه به ساخت فیلم جدید Karate Kid 3، به معرفی فیلم بچه کاراته The Karate Kid محصول سال ۱۹۸۴ میلادی می پردازیم که یک فیلم ورزشی درام آمریکایی به کارگردانی جان آویلدسن است. این فیلم داستان دنیل لاروسو (رالف ماکیو)، یک نوجوان لوس آنجلسی را روایت می‌کند که پس از نقل مکان به این شهر با گروهی از دانش‌آموزان قلدر مواجه می‌شود.
او برای مقابله با این قلدرها، نزد یک استاد کاراته چینی به نام میستر میگو (نوریوکی پت موریتا) می‌رود و آموزش کاراته می‌بیند. فیلم «بچه کاراته» در زمان اکران خود با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۱۹۸۴ تبدیل شد. این فیلم همچنین جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی را دریافت کرد. فیلم «بچه کاراته» دو دنباله به نام‌های بچه کاراته ۲ (۱۹۸۶) و بچه کاراته ۳ (۱۹۸۹) دارد.
همچنین، در سال ۲۰۱۸، یک بازسازی از این فیلم با بازی جیدن اسمیت و جکی چان اکران شد. در حال حاضر صحبت از ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 می باشد. در فیلم 1984 دنیل لاروسو، یک نوجوان لوس آنجلسی، پس از مرگ پدرش، با مادرش به این شهر نقل مکان می‌کند. او در مدرسه با گروهی دانش‌آموزان قلدر مواجه می‌شود که به رهبری جانی لارنس (ویلیام زابکا) او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.
دنیل برای مقابله با این قلدرها، نزد یک استاد کاراته چینی به نام میستر میگو می‌رود و آموزش کاراته می‌بیند. میستر میگو به دنیل می‌آموزد که کاراته تنها برای دفاع از خود است و نباید برای حمله به دیگران استفاده شود. دنیل پس از آموزش نزد میستر میگو، اعتماد به نفس خود را پیدا می‌کند و با جانی لارنس و گروهش روبرو می‌شود. او در نهایت در یک مسابقه کاراته، جانی لارنس را شکست می‌دهد و انتقام خود را می‌گیرد.
فیلم «بچه کاراته» یک فیلم کلاسیک ورزشی است که پیام‌های اخلاقی مهمی را در مورد اهمیت اعتماد به نفس، دفاع از خود و احترام به دیگران به مخاطبان منتقل می‌کند. این فیلم همچنین به دلیل صحنه‌های اکشن جذاب و بازی‌های درخشان بازیگرانش، از جمله رالف ماکیو و نوریوکی پت موریتا، مورد تحسین قرار گرفته است. به نظر می رسد که در ساخت فیلم جدید Karate Kid 3، جکی چان و رالف ماکیو حضور داشته باشند.

فیلم بچه کاراته ۲۰۱۰ The Karate Kid

فیلم بچه کاراته ۲۰۱۰ The Karate Kid یک فیلم درام ورزشی آمریکایی به کارگردانی هارالد زوارت است. این فیلم بازسازی فیلم بچه کاراته محصول سال ۱۹۸۴ است که داستان یک نوجوان آمریکایی را روایت می‌کند که پس از نقل مکان به چین، نزد یک استاد کونگ‌فو چینی آموزش می‌بیند. آیا ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 را هم هارالد زوارت بر عهده خواهد گرفت؟

فیلم بچه کاراته ۲۰۱۰ در زمان اکران خود با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۰ تبدیل شد. این فیلم همچنین جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین فیلم اکشن از جوایز امپایر را دریافت کرد. در فیم بچه کاراته 2010، دره پارکر ۱۲ ساله (جیدن اسمیت)، اهل دیترویت، میشیگان است که به همراه مادرش (تاراجی پی. هنسون) به پکن، چین نقل مکان می‌کند. او در مدرسه با قلدر محله چنگ (ژنوی وانگ) برخورد می‌کند.

دره برای مقابله با چنگ، نزد استاد کونگ‌فو چینی به نام میستر لی (جکی چان) می‌رود و آموزش کونگ‌فو می‌بیند. میستر لی به دره می‌آموزد که کونگ‌فو تنها برای دفاع از خود است و نباید برای حمله به دیگران استفاده شود. دره پس از آموزش نزد میستر لی، اعتماد به نفس خود را پیدا می‌کند و با چنگ روبرو می‌شود. او در نهایت در یک مسابقه کونگ‌فو، چنگ را شکست می‌دهد و انتقام خود را می‌گیرد.

فیلم بچه کاراته ۲۰۱۰ یک فیلم سرگرم‌کننده و پرمخاطب است که پیام‌های اخلاقی مهمی را در مورد اهمیت اعتماد به نفس، دفاع از خود و احترام به دیگران به مخاطبان منتقل می‌کند. این فیلم همچنین به دلیل بازی‌های درخشان بازیگرانش، از جمله جیدن اسمیت و جکی چان، مورد تحسین قرار گرفته است. برخی از تفاوت‌های فیلم بچه کاراته ۲۰۱۰ با فیلم اصلی ۱۹۸۴ شامل این موارد می شود از جمله، مکان فیلم از لس آنجلس به پکن منتقل شده است.

هنر رزمی از کاراته به کونگ‌فو تغییر کرده است و شخصیت‌های اصلی فیلم تغییر کرده‌اند. در فیلم اصلی، دنیل لاروسو یک نوجوان آمریکایی است که پس از نقل مکان به لس آنجلس با مشکلاتی روبرو می‌شود. در فیلم ۲۰۱۰، دره پارکر یک نوجوان آمریکایی است که پس از نقل مکان به پکن با مشکلاتی روبرو می‌شود. در مجموع، فیلم «بچه کاراته ۲۰۱۰» یک بازسازی موفق از فیلم کلاسیک ۱۹۸۴ است که توانست  مخاطبان جدیدی را به خود جذب کند. حال باید دید که آیا ساخت فیلم جدید Karate Kid 3 با بازی جکی چان موفقیت آمیز خواهد بود؟

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها