کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

طرفداران سریال Citadel می توانند بیننده سریالهای زیر باشند
زمان مطالعه : 7 دقیقه
Spread the love



طرفداران سریال Citadel می توانند بیننده سریالهای زیر باشند

سریال ارگ Citadel، جدیدترین سریال سرویس آنلاین Amazon Prime Video است که ریچارد مدون و پریانکا چوپرا جوناس در آن نقش جاسوسان را بازی می کنند. این جاسوسان اعضای سیتادل هستند و در تلاشند تا جلوی تهدید بسیار بزرگ یک سازمان جنایتکار و سرکش به نام Manticore را بگیرند. این سریال توسط برادران روسو تولید شده و دارای طراحی صحنه بسیار بزرگ، لوکیشن های خارق العاده در سراسر جهان و جلوه های ویژه بسیاری است. همین موضوع باعث شده این سریال اکشن به دومین سریال پرهزینه سال 2023 تبدیل شود.

در سریال ارگ Citadel، استنلی توچی و لزلی منویل نیز به ایفای نقش می پردازند و این اثر در فصل اول تنها 6 قسمت دارد. بینندگانی که عاشق ژانر جاسوسی با پلان های پیچیده، اکشن های هیجان انگیز و صحنه های عاشقانه هستند و از تماشای سریال «ارگ» لذت برده اند، می توانند در انتظار فصل دوم این سریال باشند.

 

 سریال کوانتیکو Quantico
Quantico | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال «کوانتیکو Quantico» حول محور گروه متنوعی از استخدام‌ کنندگان اف‌بی‌آی می‌چرخد که در حالی که آموزش‌های سختی را در پایگاه کوانتیکو می‌گذرانند، خود را درگیر یک توطئه پیچیده می‌بینند. این سریال با بازی پریانکا چوپرا جوناس، سربازان جدید را دنبال می‌کند که درام شخصی و چالش‌های شدید را دنبال می‌کنند و سعی می‌کنند حقیقت یک حمله تروریستی مرگبار را کشف کنند.

پریانکا چوپرا جوناس پس از موفقیت چشمگیر در سرزمین مادری خود، هند، توانست با سریال کوانتیکو به شهرت قابل توجهی در هالیوود دست یابد. در حالی که شخصیت او در سریال «ارگ» یک مامور با تجربه است، در سریال «کوانتیکو» نقش یک شخصیت تازه کار را به تصویر می کشد. این سریال از سال 2015 تا 2018 پخش شد و شامل 57 قسمت است.

 

 سریال بادیگارد Bodyguard

Bodyguard | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال «بادیگارد Bodyguard» داستان دیوید بود با بازی ریچارد مدن را دنبال می کند که یک جانباز جنگی است که وظیفه حفاظت از یک سیاستمدار جنجالی را بر عهده دارد. او در نهایت رابطه پیچیده ای را با او آغاز می کند و در همان زمان در شبکه بسیار خطرناکی از توطئه ها و تروریسم گرفتار می شود که وفاداری و مهارت های او را نیز محک می زند.

این مینی سریال در زمان پخش در سال 2018 بسیار موفق بود و مورد تحسین منتقدان و بینندگان قرار گرفت. ریچارد مدن که با بازی در نقش راب استارک در سریال بازی تاج و تخت به شهرت رسید، توانست با سریال «بادیگارد» به فعالیت هنری خود ادامه دهد و بازی پرتنش و فراموش نشدنی از خود به نمایش بگذارد. قرار داد ایفای نقش ریچارد مدن در سریال «بادیگارد» راه را برای نقش‌های چالش برانگیز دیگری برای این بازیگر هموار کرد که میسون کین در سریال «سیتادل» می‌توان به آن اشاره کرد.

 

 سریال ارتباط liaison
liaison | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

در سریال «ارتباط liaison» ایوا گرین و وینسنت کسل نقش عواملی را بازی می کنند که قبلاً عاشق یکدیگر بوده اند. آنها مجبورند برای مبارزه با حملات سایبری که بریتانیا را تهدید می کند، با یکدیگر همکاری کنند و در عین حال اسرار روابط خود را نیز حفظ کنند. این سریال محصولی از سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس است که در فصل اول 6 قسمت و در سال 2023 پخش شده است.

یکی از نقاط قوت سریال «ارگ» روابط پیچیده بین شخصیت های اصلی آن است. تماشاگرانی که از جذابیت بین شخصیت های اصلی سریال «ارگ» لذت بردند، مطمئناً از تماشای رابطه جذاب بین شخصیت های اصلی سریال «ارتباط liaison» در حین نمایش وقایع و اتفاقات مربوط به تروریسم سایبری لذت خواهند برد. . در عین حال بازی ایوا گرین و وینسنت کسل در این سریال واقعا عالی و درجه یک است.

 

سریال استخدام Recruit
The Recruit | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال «استخدام Recruit » داستان مامور سیا اوون هندریکس با بازی نوآ سنتینیو را دنبال می کند. اوون هندریکس درگیر یک جنجال بین المللی می شود که یک مهره تهدید می کند که ارتباط او با سیا را فاش می کند. بدون هیچ گونه آموزش برای انجام وظیفه میدانی، او باید سیاست های پیچیده را دنبال کند و با دشمنان خطرناک روبرو شود.

داگ لیمان سریال «استخدام Recruit» را کارگردانی کرد و این کارگردان توانست داستانی سرگرم کننده و اکشن را در این سریال ارائه دهد. این سریال با لحنی ملایم شبیه به سریال «ارگ» اثر ارزشمندی است که علاقه مندان به ژانر جاسوسی باید آن را تماشا کنند. تا اکنون دو قسمت از فصل دوم سریال منتشر شده است.

 

 سریال مامور شب The Night Agent

The Night Agent | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال «مامور شب The Night Agent» بر اساس رمانی نوشته متیو کویرک ساخته شده است و داستان یک مامور جوان FBI به نام پیتر ساترلند را دنبال می کند که در زیرزمین کاخ سفید در جریان یک رویداد فاجعه بار در واشنگتن مشغول به کار است. همانطور که شهر در هرج و مرج فرو می رود، پیتر توطئه ای را کشف می کند که به بالاترین سطوح قدرت می رسد.

این سریال که در سال 2023 از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد و برای فصل دوم تمدید شد، ترکیبی از دسیسه های سیاسی، تعلیق و عوامل جاسوسی است و روایتی با سرعتی مناسب ارائه می دهد. این سریال بسیار موفق سرویس آنلاین نتفلیکس با پیچ و تاب های غیرمنتظره خود تجربه ای مشابه سریال «ارگ» را ارائه می دهد.

 

سریال جک رایان Jack Ryan

Jack Ryan | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال «جک رایان Jack Ryan» داستان شخصیتی به همین نام با بازی جان کرازینسکی را دنبال می کند. او تهدیدات جهانی را کشف می کند و به ماموریت های بسیار خطرناک در خاورمیانه، آمریکای جنوبی و اروپا می رود. این سریال محصولی از سرویس آنلاین Amazon Prime Video است که قرار است فصل آخر آن در تابستان سال جاری پخش شود.

پخش جک رایان Jack Ryan از سال 2018 آغاز شد. بینندگانی که از اکشن جهانی The Citadel لذت بردند، مطمئناً از تماشای همین فیلم در جک رایان لذت خواهند برد. در عین حال، سریال «جک رایان» درگیری بسیار واقعی تری را ارائه می دهد، اما در عین حال سکانس های اکشن خارق العاده ای را به نمایش می گذارد که بینندگان را هیجان زده می کند.

 

سریال دختر درامر Little Drummer Girl

The Little Drummer Girl | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال دختر درامر Little Drummer Girl، بر اساس رمانی به همین نام نوشته جان لو کاره ساخته شده است که داستان یک بازیگر زن مشتاق با بازی فلورانس پیو را دنبال می کند که در یک ماموریت بسیار خطرناک علیه یک سازمان تروریستی درگیر می شود. این مینی سریال که در سال 2018 ساخته و پخش شد به کارگردانی پارک چان ووک سازنده فیلم Oldboy می باشد. الکساندر اسکاشگورد و مایکل شانون از دیگر بازیگران مطرح این سریال هستند.

رمان های نوشته شده توسط جان لو کاره به دلیل جزئیات دقیق و شخصیت های ظریف خود شناخته می شوند. مخاطبانی که عاشق سریال‌های جاسوسی مانند سریال «ارگ» هستند، اقتباس‌هایی از رمان‌های این نویسنده مانند سریال «دختر طبل‌ زن» را تماشا کنند. این سریال شخصیت های جذاب و داستانی غیرقابل پیش بینی دارد که مخاطب را در مورد اتفاقات بعدی حدس می زند.

 

سریال آمریکایی ها The Americans

The Americans | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

سریال آمریکایی ها The Americans، را می توان مادر سریال های جاسوسی مدرن دانست. وقایع این مجموعه درام در دوران جنگ سرد رخ می دهد و داستان دو جاسوس شوروی با بازی کری راسل و متیو ریس را روایت می کند که به عنوان یک زوج آمریکایی در حومه آمریکا ساکن شده اند. این سریال به احساسات پیچیده، معضلات اخلاقی و عملیات های پرخطری که این زوج با آن مواجه هستند می پردازد.

با توجه به این 6 قسمت از سریال «ارگ» هنوز زود است که درباره جذابیت بین بازیگران اصلی آن اظهار نظر کنیم. با این حال مخاطبان مطمئنا از جذابیت بین دو شخصیت اصلی سریال «آمریکایی ها The Americans» با بازی درخشان کری راسل و متیو ریس لذت خواهند برد و این دو بازیگر توانستند به خوبی از پس نقش های خود برآیند.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها