کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال آیدل بهشتی 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال آیدل بهشتی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

در سریال آیدل بهشتی The Heavenly Idol 2023، لمبری (با بازی کیم مین-کیو) یک کاهن اعظم از دنیایی دیگر است که با پادشاه شیاطین مبارزه می‌کند. در این میان او یک روز به شکلی اسرارآمیز در بدن یکی از اعضای یک گروه موسیقی کره‌ای از خواب بیدار می‌شود. اعضای این گروه 3 سال است که با هم هستند اما به دلیل عدم موفقیت در آستانه سقوط قرار دارند و…

درباره فیلم

Spread the love



….

سریال آیدل بهشتی 2023

سریال آیدل بهشتی 2023 The Heavenly Idol، محصول کشور کره جنوبی در ژانر کمدی، درام، عاشقانه و فانتزی به کارگردانی مشترک لی سو یون و پارک سو یون می باشد. در این مجموعه بازیگرانی چون پارک سو یون، کیم مین کیو، گو بو گیول، لی جانگ وو، یه جی وون، هونگ سونگ بوم، شین میونگ سونگ، چوی جائه هیون و غیره به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه اثر لی چئون گئوم می باشد.

بررسی سریال

در دنیای ماوراء طبیعی دیگر، پونتیفکس رمبراری و نیروهایش در یک کمپین برای خنثی کردن بازگشت قدرت شیطان پس از صد سال با نیروهای تاریکی مبارزه می‌کنند. درست زمانی که او در یک دوئل سخت با شیطان برتری می‌یابد، یک نیروی ناشناخته پیروزی رمبراری را ناکام می‌گذارد و او را به دنیای حال حاضر منتقل می‌کند.

این سریال بر اساس رمان وب منپیا و ناور سری به همین نام نوشته میتولوژی جین (شین هوا جین) ساخته شده و از 15 فوریه تا 23 مارس 2023 در شبکه tvN پخش شد. همچنین برای پخش استریمینگ در مناطق منتخب روی ویکی و ویو در دسترس است.

 ….

 

سریال آیدل بهشتی 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Heavenly Idol 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها