کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال اعداد 2023 Numbers-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال اعداد
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

سریال اعداد Numbers 2023، در مورد یک مرد جوان باهوش به نام جانگ هو وو (با بازی کیم میونگ سو) است که به عنوان حسابدار در شرکت حسابداری Taeil کار می‌کند. جانگ هو وو به زودی شبکه‌ای از فساد و بی‌عدالتی را کشف می‌کند که تنها با از بین بردن یکی از معتبرترین شرکت‌های حسابداری کره می‌توان جلوی آن را گرفت و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

سریال اعداد 2023 Numbers

سریال اعداد 2023 Numbers، یک سریال تلویزیونی کره جنوبی محصول 2023 است در ژانر معمایی، درام و هیجان انگیز به کارگردانی کیم چیل بونگ و نویسندگی یوجونگ آن و اوه های سوک. بازیگرانی چون کیم میونگ-سو، چوی جین-هیوک، چوی مین-سو، یئونوو، و کیم یو-ری در آن ایفای نقش می‌کنند.

 

 

نکات سریال

این سریال از 23 ژوئن تا 29 جولای 2023، هر جمعه و شنبه در ساعت 21:50 به وقت کره جنوبی (KST)، روی آنتن MBC TV رفت. سریال اعداد 2023 Numbers، داستان‌های مختلفی را که در داخل یک دفتر حسابداری رخ می‌دهد روایت می‌کند. این سریال در مورد یک حسابدار با مدرک دیپلم دبیرستان است که علیه بی‌عدالتی مبارزه می‌کند. این سریال ابتدا با عنوان موقت شرکت حسابداری نامگذاری شده بود.

سریال اعداد 2023 Numbers همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Numbers 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها