کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال انگلیسی 2022 The English-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال انگلیسی
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال انگلیسی The English 2022 در سال 1890 میلادی روایت شده و در مورد یک زن انگلیسی به نام کورنلیا لاک (با بازی امیلی بلانت) است که به دنبال انتقام از مردی که او را مسئول مرگ پسرش می‌داند، به غرب سفر می‌کند. در این میان او با یک سواره نظام سابق به نام الی ویپ (چاسک اسپنسر) روبرو شده و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال انگلیسی 2022 The English

سریال انگلیسی 2022 The English، یک مینی‌سریال تلویزیونی وسترن اکشن درام است که توسط بی‌بی‌سی و آمازون پرایم تولید شده، نوشته و کارگردانی شده توسط هوگو بلیک. با بازی امیلی بلانت، چسکه اسپنسر، تام هیوز، استیو وال، استیون ری، والری پاکنر، مالکوم استوری، نیکلاس هارون، میگل آلوارز، ویلیام بلو، والت کلینک و غیره …

 

نکات سریال

سریال انگلیسی 2022 The English، داستان زن انگلیسی را دنبال می‌کند که در سال ۱۸۹۰ به غرب آمریکا سفر می‌کند تا از مردی که او را مسئول مرگ پسرش می‌داند انتقام بگیرد. این سریال در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ در بریتانیا روی بی‌بی‌سی دو و آی‌پلیر و در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ در ایالات متحده روی آمازون پرایم ویدیو پخش شد. این مجموعه نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است، به ویژه برای اجراهای بلانت و اسپنسر.

تصویربرداری اصلی از ماه مه ۲۰۲۱ در اسپانیا آغاز شد و در سپتامبر ۲۰۲۱ به پایان رسید. وبسایت جمع‌آوری نقدها راتن تومیتوز گزارش می‌دهد که این سریال نرخ تأیید ۸۲ درصدی و امتیاز متوسط ۷.۷/۱۰ را بر اساس ۵۶ نقد دریافت کرده است. اجماع وبسایت این است: یک شاهکار بصری که با اجراهای امیلی بلانت و چسکه اسپنسر بالا برده شده، سریال انگلیسی یک وسترن اندیشه‌برانگیز و کمی پرپیچ‌و‌خم است که با هنرمندی قابل ستایش ساخته شده است.

در متاکریتیک، این سریال امتیاز میانگین وزنی ۷۴ از ۱۰۰ را بر اساس ۲۶ منتقد دریافت کرده، که نشان‌دهنده نقدهای عموماً مطلوب است. روزنامه گاردین به آن پنج از پنج ستاره داده و بیان کرده است: اگرچه ممکن است جزئیات از دست رود، داستان هرگز غیرقابل درک یا اجراها کمتر از جذاب نمی‌شوند و اجراهای اسپنسر و بلانت را یک کشف خوانده است.

سریال انگلیسی 2022 The English همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The English 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها