کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال برادران سان The Brothers Sun 2024- دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال برادران سان
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

در سریال برادران سان The Brothers Sun 2024، چارلز سان، یک گانگستر چینی که به عنوان یک قاتل بی‌رحم در زندگی خود استقرار یافته است، مجبور است به لس‌آنجلس برود تا پس از اینکه پدرش توسط یک قاتل مرموز در انجا به قتل رسیده، از مادر و برادر کوچکش را حفاظت کند.

درباره فیلم

Spread the love



سریال برادران سان The Brothers Sun 2024

 

سریال برادران سان The Brothers Sun 2024، یک ترکیب جذاب از اکشن، ماجراجویی و کمدی سیاه است توسط کوین تانچارون و ویت نگوین به کارگردانی درآمده است. این سریال توسط تیمی از نویسندگان شامل برد فالچوک، سوجونگ سان، امی وانگ، بایرون وو، اندرو لاو، جیسون نینگ و آلی سایبرت به صورت مشترک نوشته شده است.

با وجود تنوع نویسندگان و تلاش هنرمندان، این اثر نه تنها یک سریال سرگرم‌کننده است، بلکه یک تجربه سینمایی گیرا و متفاوت را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. این سریال با داستانی فراوان از ماجراهای پر از اکشن و تریلرهای هیجان‌انگیز، تماشاگران را به سفری پرماجرا می‌برد و با بازیگرانی همچون میشل یئو، جاستین شی ین، سام سانگ لی و سایر هنرمندان ماهر، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز را به تصویر کشیده‌اند.

 

 

سریال برادران سان The Brothers Sun 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها