کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال برلین 2023 Berlin-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال برلین
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8

خلاصه داستان

سریال برلین Berlin 2023، به دوران طلایی قبل از وقایع مجموعه سرقت پول بازگشته و شخصیت برلین (با بازی پدرو آلنسو) و یک باند حرفه‌ای در پاریس را دنبال می‌کند که گرد هم می‌آیند تا یکی از جاه‌طلبانه‌ترین سرقت‌های برلین را برنامه‌ریزی کنند اما…

درباره فیلم

Spread the love



سریال برلین 2023 Berlin

سریال برلین 2023 Berlin، توسط آلخاندرو پینا و استر مارتینز لوباتو برای نتفلیکس ساخته شده است. این سریال در ژانر درام ،جنایی و اکشن به عنوان پیش‌ درآمدی برای Money Heist عمل می‌کند و بر روی زندگی آندرس ده فونولوسا، معروف به برلین، قبل از وقایع فصل‌های 1 و 2 سری اصلی متمرکز است. در سریال برلین بازیگرانی چون پدرو آلونسو، میشل جنر، تریستان اولوا، بگونیا وارگاس و خولیو پنیا فرناندز نقش آفرینی  می‌کنند.

 

نکات سریال

سریال در تاریخ 29 دسامبر 2023 در نتفلیکس به نمایش درآمد و شامل هشت قسمت است. Money Heist: Berlin نقدهای متفاوتی دریافت کرد، با بسیاری از منتقدان که احساس می‌کردند این سریال به حد و هیجان سری اصلی Money Heist نرسیده است. فیلمبرداری در اکتبر 2022 در پاریس، فرانسه آغاز شد و در مادرید، اسپانیا ادامه یافت. این سریال با نسبت صفحه نمایش گسترده 2:1 فیلمبرداری شده است تا به شخصیت‌ها تجربه صحنه‌ای بیشتری از محیط اطراف خود بدهد.

 

 

 

سریال برلین 2023 Berlin همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Berlin 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها