کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال دودکش 1392-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
دودکش
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13
episode
قسمت 14
episode
قسمت 15

خلاصه داستان

فیروز مرد خانواده‌ دوست و زحمت‌کشی است که به همراه خانواده و آشنایانش، یک قالی‌شویی را اداره می‌کند؛ اما با پلمپ شدن درب محل کار و زندگی او توسط مأموران شهرداری، دردسرهایش دوچندان می‌شود.

درباره فیلم

Spread the love



سریال دودکش 1392

سریال دودکش 1392، سریال طنز ایرانی می باشد که محمدحسین لطیفی آن را کارگردانی کرده است. زینب تقوایی در سمت تهیه‌کننده اثر می باشد و برزو نیک نژاد و حسن وارسته فیلمنامه آن را نوشته اند. این سریال در ماه رمضان سال 1392 از شبکه اول سیما پخش شد.

فصل دوم این سریال اجتماعی با عنوان پادری در سال 1395 و فصل سوم  آن هم با کارگردانی برزو نیک نژاد در سال 1400 ساخته شد. داستان دودکش به زندگی چند خانواده در قالب طنز می پردازد که دچار مشکلات مالی، مسائل و درگیریهای دیگر شده اند.

 

 

بازیگران و شخصیتهای سریال

در سریال دودکش 1392، بازیگرانی همچون، هومن برق‌ نورد در نقش (فیروز مشتاق، برادر افروز و بهروز و همسر عفت) بهنام تشکر در نقش (نصرت سوزنچیان، برادر عفت و همسر افروز) سیما تیرانداز در نقش (عفت سوزنچیان، خواهر نصرت و همسر فیروز) امیرحسین رستمی در نقش (بهروز مشتاق، برادر فیروز و افروز) نگار عابدی در نقش (مشتاق، خواهر فیروز و بهروز) الناز حبیبی در نقش (عالیه سوزنچیان، دخترعموی نصرت و عفت)

 

 

سریال دودکش 1392 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dodkesh 1392 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها