کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال زمان تو را فرا خواند-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
سریال زمان تو را فرا خواند
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12

خلاصه داستان

سریال زمان تو را فرا خواند A Time Called You 2023، در مورد دختری به نام هان جون هی است که یک سال پیش نامزدش کو یون جون را از دست داده اما هنوز هم با غم از دست دادن او دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان هان جون هی به شکلی اسرارآمیز در زمان به سال 1998 میلادی سفر کرده و در بدن دختری 18 ساله به نام مین جو بیدار می‌شود. حال همانطور که او تلاش می‌کند با این حادثه غیرمنتظره کنار بیاید با پسری به نام شی هیون روبرو می‌شود که شباهت عجیبی به نامزدش دارد و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال زمان تو را فرا خواند

سریال زمان تو را فرا خواند 2023 A Time Called You، یک سریال کره ای در ژانر عاشقانه، فانتزی و معمایی است به کارگردانی کیم جین وون و نویسندگی چوی هیو بی که در سال 2023 منتشر شد. بازیگرانی همچون آن هیو-سوپ، جون یو-بین، کانگ هون، لی مین گو، کیم یی کیونگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال بر اساس سریال تایوانی روزی روزگاریه (Someday or One Day) ساخته شده است.

داستان و نکات سریال

هان جون هی، یک زن جوان است که هنوز نتوانسته با مرگ نامزدش، کو یون جون کنار بیاید. او در یک شرکت تلفن مشغول به کار است و هر روز با تلفن های مردم ارتباط برقرار می کند. یک روز، او با مردی به نام نام شی هون تماس می گیرد که شباهت عجیبی به کو یون جون دارد. جون هی متوجه می شود که به طور مرموزی به سال 1998 سفر کرده است. او در آنجا با نام شی هون، که یک دانش آموز دبیرستانی است، ملاقات می کند. جون هی سعی می کند راهی برای بازگشت به زمان حال پیدا کند، اما در عین حال، به شی هون نیز علاقه مند می شود.
از نکات مثبت سریال زمان تو را فرا خواند، می توان به داستان جذاب و پرکشش، بازی خوب بازیگران و موسیقی متن زیبا اشاره کرد و موردی مثل این که قسمت ها کمی کند پیش می روند را می توان از نکات منفی فیلم دانست. به هر حال سریال زمان تو را فرا می خواند یک سریال عاشقانه جذاب و خوش ساخت است که داستانی پرکشش و پرماجرا را روایت می کند.

سریال زمان تو را فرا خواند همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

A Time Called You 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها