کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال شهردار کینگزتاون 2023-2021 Mayor of Kingstown-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال شهردار کینگزتاون
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

سریال شهردار کینگزتاون Mayor of Kingstown 2021، در مورد خانواده‌ای قدرتمند به نام مک لاسکی است که به عنوان کارگزاران قدرت در کینگزتاون، جایی که تجارت زندان تنها صنعت پر رونق آن است، فعالیت می‌کنند. از طرفی این خانواده با نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری مقابله کرده و تلاش می‌کنند تا نظم و عدالت واقعی را در شهری که هیچ کدام از این پلیدی ها را ندارد، برقرار کرده و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

سریال شهردار کینگزتاون 2023-2021 Mayor of Kingstown

سریال شهردار کینگزتاون 2023-2021 Mayor of Kingstown، یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر جنایی و هیجان‌انگیز است که توسط تیلور شریدان و هیو دیلون خلق شده است. بازیگرانی همچون جرمی رنر، هیو دیلون، توبی بامتفا، ایدان گیلن و همیش الن-هدلی و غیره … در آن به ایفای نقش می پردازند.

 

 

نکات سریال

این سریال برای اولین بار در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۱، در شبکه پارامونت پلاس به نمایش درآمد. در فوریه ۲۰۲۲، این مجموعه برای فصل دوم تمدید شد که در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد. در سپتامبر ۲۰۲۳، این سریال برای فصل سوم تمدید شد.این سریال با پرداختن به موضوعاتی چون نژادپرستی سیستماتیک، فساد و نابرابری نگاهی تند و تیز به تلاش‌هایی می کند برای برقراری نظم و عدالت در شهری که هیچ‌کدام را ندارد.

 

 

سریال شهردار کینگزتاون 2023-2021 Mayor of Kingstown همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Mayor of Kingstown 2021 تا الان Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها