کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال فاراوی داونز 2023 Faraway Downs-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال فاراوی داونز
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6

خلاصه داستان

سریال فاراوی داونز Faraway Downs 2023، در مورد یک اشراف‌زاده انگلیسی به نام سارا اشلی (با بازی نیکول کیدمن) است که پس از مرگ شوهرش، یک مزرعه بزرگ گاوداری را در استرالیا به ارث می‌برد. در این میان یک بارون نقشه می‌کشد تا زمین‌های سارا را تصاحب کند، اما او برای محافظت از مزرعه خود مجبور می‌شود از یک دامدار (با بازی هیو جکمن) کمک بگیرد و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

 

سریال فاراوی داونز 2023 Faraway Downs

سریال فاراوی داونز 2023 Faraway Downs، یک نسخه بازسازی شده و شش قسمتی از فیلم Australia ساخته کشورهای آمریکا و استرالیا در ژانر درام، تاریخی و هیجان انگیز می باشد که قرار است شامل صحنه‌ها و محتوای جدید و پایانی کاملاً متفاوت باشد. کارگردان فیلم، باز لورمن است. بازیگران فیلم Faraway Downs عبارتند از: نیکول کیدمن در نقش لیدی سارا آشلی، هیو جکمن در نقش دروور، دیوید ونهام در نقش نیل فلچر، برایان براون در نقش کینگ کارنی،  جک تامپسون در نقش کیپلینگ فلین، دیوید گولپیلیل در نقش کینگ جورج.

 

نکات فیلم

سریال فاراوی داونز 2023 Faraway Downs، که از شبکه Hulu پخش می‌شود ماجراهایی جذاب را به تصویر می‌کشد. تاریخ انتشار این سریال در 26 نوامبر 2023 تعیین شده است. تولید اجرایی این سریال تحت نظر Schuyler Weiss، Catherine Martin، Catherine Knapman و Baz Luhrmann صورت گرفته است.

 

 

سریال فاراوی داونز 2023 Faraway Downs همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Faraway Downs 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها