کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




The Lincoln Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال وکیل لینکلن
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

سریال وکیل لینکلن سوار The Lincoln Lawyer 2022، در مورد وکیلی آرمانگرا به نام میکی هالر است که پرونده‎ های مختلفی را در شهر لس‌آنجلس به عهده گرفته و به آن‌ها رسیدگی می‌کند. در این میان میکی از یک ماشین لینکلن تاون به عنوان دفتر کار خود استفاده می‌کند و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال وکیل لینکلن

سریال وکیل لینکلن The Lincoln Lawyer، یک سریال تلویزیونی درام قانونی آمریکایی است که توسط دیوید ای. کلی برای تلویزیون خلق شده و توسط تد هامفری توسعه یافته است، بر اساس کتاب‌های مایکل کانلی. در این سریال مانوئل گارسیا رولفو در نقش میکی هالر، یک وکیل دفاع در لس آنجلس که اغلب از یک لینکلن نویگیتور رانده شده توسط یک راننده کار می‌کند، بازی می‌کند. نو کمبل، بکی نیوتن، جاز ریکول، انگوس سمپسون و کریستوفر گورهم نیز در این سریال بازی می‌کنند.

بررسی سریال

فصل اول سریال وکیل لینکلن، بر اساس رمان ۲۰۰۸ کانلی به نام حکم برنجی است، که دنباله رمان وکیل لینکلن اوست. این سریال در ۱۳ مه ۲۰۲۲ بر روی نتفلیکس پخش شد و به طور کلی این سریال نظرات مثبتی از سوی منتقدین و مخاطبین برای بازی ها، فیلمنامه، داستان جنایی آن، فضاسازی و کارگردانی دریافت کرد. همچنین نحوه فیلمبرداری آن هم مورد توجه قرار گرفت.

در ژوئن ۲۰۲۲، وکیل لینکلن برای فصل دوم تمدید شد. این فصل بر اساس رمان ۲۰۱۱ کانلی، شاهد پنجم (کتاب چهارم سری وکیل لینکلن) است و در دو بخش پخش شد. بخش اول در ۶ ژوئیه ۲۰۲۳ منتشر شد و بخش دوم در ۳ اوت. این سریال برای فصل سوم تمدید شد. فیلمبرداری وکیل لینکلن در ۳۰ مارس ۲۰۲۱ در لس آنجلس آغاز شد.

 

 

سریال وکیل لینکلن همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Lincoln Lawyer 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها