کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال پژمان 2012-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال پژمان
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10
episode
قسمت 11
episode
قسمت 12
episode
قسمت 13
episode
قسمت 14
episode
قسمت 15
episode
قسمت 16
episode
قسمت 17
episode
قسمت 18
episode
قسمت 19
episode
قسمت 20
episode
قسمت 21
episode
قسمت 22
episode
قسمت 23
episode
قسمت 24
episode
قسمت 25

خلاصه داستان

در سریال پژمان، پژمان جمشیدی، از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، نقش خودش یعنی ستاره پیشین پرسپولیس را بازی می‌کند. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل پی‌درپی با وجود تلاش بسیار، موفق نشده‌است که تیمی را برای خود پیدا کند. پژمان با این وجود، همچنان در حال و هوای شهرت به سر می‌برد. او به همراه مدیر برنامه‌اش به دنبال تیم می‌گردد و در این مسیر اتفاقات جالبی برای او و مدیر برنامه‌اش رخ می‌دهد...

درباره فیلم

Spread the love



 

 

سریال پژمان 2012

سریال پژمان 2012، یک مجموعه تلویزیونی در ژانر ورزشی خانوادگی به کارگردانی سروش صحت، تهیه کنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسم خانی و پیمان قاسم خانی ساخته بهمن تا خرداد ۱۳۹۰ است که از شبکه سوم سیما پخش شد. بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، سام درخشان، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، شقایق دهقان و … در این سریال بازیگری کرده اند.

 

 

نکات سریال

در این مجموعه پژمان جمشیدی یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران در نقش خود، ستاره سابق پرسپولیس بازی می کند. فوتبالیست هایی چون  حمید درخشان، بهروز دری فر، علی موسوی، محمد محمدی، آرش برهانی و حسین ماهینی در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند. آهنگسازان رضا شایا و طاها پارسا، فیلم‌برداری حسن اصلانی و تدوین‌گر شهرام کیور می باشند. آهنگ پایانی کار گروه دنگ شو (علی زند وکیلی) است.

 

 

 

سریال پژمان 2012 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Pezhman 2012 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها