کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




سریال سپس هیچکدام باقی نماندند And Then There Were None-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال سپس هیچ‌کدام باقی نماندند
episode
قسمت اول
episode
قسمت دوم
episode
قسمت سوم

خلاصه داستان

10 غریبه به دعوت یک میزبان مرموز و ناشناس به یک جزیره‌ رفته و پس از مدتی یکی‌یکی کشته می‌شوند. حال باید دید آیا ممکن است یکی از آن‌ها قاتل باشد؟

درباره فیلم

Spread the love



سریال سپس هیچکدام باقی نماندند And Then There Were None

سریال سپس هیچکدام باقی نماندند And Then There Were None، یک سریال جنایی، درام و معمایی محصول کشور انگلستان به کارگردانی کریگ ویویروس است. فیلمنامه این سریال نیز توسط سارا فلپس بر اساس رمانی به نام ده زنگ اثر آگاتا کریستی ،نویسنده مشهور انگلیسی و خالق داستان های جنایی و ادبیات پلیسی، نوشته شده است. مایو درمودی، چارلز دنس، سم نیل، توبی استفنز، بورن گورمن، آیدان ترنر، هارلی گالاچر، میراندا ریچاردسون، پل چاهیدی و چارلی راسل در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

 این سریال پس از شرکت در بسیاری از جشنواره های بین المللی برنده جایزه بهترین نقش مرد و ایفای نقش مرد توسط ادن ترنر شد و نامزد دریافت 6 جایزه دیگر از جمله نامزدی بهترین سریال تلویزیونی، بهترین بازیگر مرد و بهترین سریال شد.

 

 

 

سریال سپس هیچکدام باقی نماندند 2015 And Then There Were None همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

And Then There Were None 2015 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها