کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آرمان شهر بتنی Concrete Utopia 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آرمان شهر بتنی
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آرمان شهر بتنی Concrete Utopia 2023، شهر سئول در اثر زلزله‌ای قوی ویران شده است و تنها ساختمانی به نام هوانگ گونگ پس از زلزله همچنان پابرجاست. حال بازماندگان این حادثه ناگوار تلاش می‌کنند تا خود را به ساختمان هوانگ گونگ برسانند. در این میان یونگ تاک (با بازی لی بیونگ هون) به طور موقت ساکنان ساختمان هوانگ گونگ را رهبری کرده و با گسترش بحران تلاش می‌کند تا از ساکنان در برابر افراد بیگانه محافظت کند.

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم آرمان شهر بتنی Concrete Utopia 2023

فیلم آرمان شهر بتنی Concrete Utopia 2023، یک فیلم اکشن و پسا رستاخیزی کره جنوبی به کارگردانی اوم ته هوا است که در سال 2023 اکران شد. فیلمنامه Concrete Utopia را نیز اوم ته هوا و لی سین نوشته اند. در این فیلم بازیگرانی همچون لی بیونگ هون، پارک سئو جون، پارک بو یونگ، کیم سون یونگ و غیره به این نقش پرداخته اند.

 

نکات فیلم

فیلم آرمان شهر بتنی Concrete Utopia 2023، با ریتمی تند و پرتنش، مخاطب را تا پایان فیلم درگیر می‌کند. بازی‌های بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. لی بیونگ هون در نقش سوک وو بازی خوبی ارائه می‌دهد. او توانسته است شخصیت یک مرد مصمم و شجاع را به خوبی به تصویر بکشد.

این فیلم به موضوعاتی مانند نابرابری اجتماعی، بحران محیط زیست و اهمیت همکاری در شرایط بحرانی می‌پردازد. از نکات مثبت فیلم می توان به داستان جذاب و پرتنش، بازی‌های خوب بازیگران و پرداختن به مضامین مهم اشاره کرد. البته برخی از صحنه‌های اکشن کمی اغراق‌آمیز هستند که از نکات منفی فیلم می باشد.

فیلم آرمان شهر بتنی Concrete Utopia 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Concrete Utopia 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها