کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

شایعات پشت صحنه جیمی فاکس از زبان کامرون دیاز
زمان مطالعه : 3 دقیقه
Spread the love



شایعات پشت صحنه جیمی فاکس از زبان کامرون دیاز

کامرون دیاز از همبازی‌اش در فیلم بازگشت به عمل، جیمی فاکس، در برابر شایعات پشت صحنه دفاع می‌کند: در هر سطحی حرفه‌ای است. او همچنین به بحث در مورد تاخیرهای فیلمبرداری پرداخته و اشاره کرده است که مشکلاتی که در طول تولید رخ داده‌اند، از نوع طبیعی هستند که اتفاق می‌افتند، اما چیزی به تعویق نیفتاده است.

کامرون دیاز از جیمی فاکس، همبازی خود در فیلم بازگشت به عمل، در پی شایعاتی که می‌گویند او همه چیز را خراب کرده و من دیگر هرگز به خاطر او فیلم نخواهم ساخت، در برابر ادب و رفتار او در پشت صحنه دفاع می‌کند.

….

Jamie Foxx hamahang | دنیای فیلم و سریال همآهنگ

….

دیاز در یکی از قسمت‌های اخیر برنامه مالی سیمز Lipstick on the Rim ظاهر شده بود، جایی که او درباره همکاری با فاکس صحبت کرد که امسال در هنگام فیلمبرداری در مجموعه آتلانتا از فیلم آینده‌شان، دچار یک اورژانس پزشکی شد.دیاز، که قبلاً در دو فیلم دیگر با فاکس همکاری کرده بود، او را تشویق‌کننده کل گروه توصیف کرد و افزود که همه او را دوست دارند.

او افزود: جیمی بهترین است. من او را خیلی دوست دارم. او یک شخص خاص است و خیلی با استعداد و سرگرم‌کننده است. او ادامه داد: ما در پشت صحنه با او خیلی خوش می‌گذرانیم و او در هر سطحی حرفه‌ای است.دیاز می‌گوید که شایعات در مورد رفتار فاکس در پشت صحنه، حرفه‌ای بودن او را به چالش کشیده‌اند، اما او این موضوع را به شدت رد می‌کند. دیاز به سیمز گفت: من واقعاً از همه چیزهایی که در مورد مجموعه ما گفته می‌شود، متنفرم.

این بازیگر به شایعاتی اشاره کرد که می‌گفتند فاکس پشت صحنه را ناخوشایند کرده و باعث شده است که دیاز که از یک وقفه ۱۰ ساله در بازیگری برگشته است دوباره بخواهد از فیلم‌سازی خداحافظی کند. دیاز آن را یک مجموعه عالی خواند و اشاره کرد که هر مشکل تولیدی از نوع روزمره بوده است.مشکلاتی که در طول تولید رخ داده‌اند، از نوع طبیعی هستند که اتفاق می‌افتند، اما چیزی به تعویق نیفتاده است.

ستاره فیلم بازگشت به عمل، به بستری شدن فاکس در بیمارستان اشاره کرده است. در حالی که او از بحث در مورد جزئیات سلامتی همبازی‌اش یا آنچه در پشت صحنه اتفاق افتاده است خودداری کرد.دیاز بهبودی فاکس را جشن گرفت و با سیمز موافقت کرد که او شکوفا می‌شود. او همچنین فاش کرد که فاکس از پاسخ دادن به هرگونه شایعه در مورد آنچه در پشت صحنه فیلم بازگشت به عمل، اتفاق افتاده است خودداری کرده و همبازی خود را باکلاس خوانده است.

فاکس، که اخیراً جشن ۵۶ سالگی خود را گرفته بود، در آوریل به دلیل یک مسئله پزشکی نامشخص بستری شد. دخترش کورین، اعلام کرد که او دچار یک complication پزشکی شده است اما در حال حاضر در مسیر بهبودی قرار دارد. این بازیگر برای چند ماه از چشم عموم دور شد.

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها