کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

عدم حضور دنیل کریگ در فیلم Doctor Strange in The Multiverse of Madness
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



فیلم No Time To Die "توضیحات الیزابت اولسن در مورد عدم حضور دنیل کریگ در فیلم Doctor Strange in The Multiverse of Madness"

بنا بر گفته‌های الیزابت اولسن، دنیل کریگ ستاره‌ی مشهور سینما در ابتدا قرار بود تا در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور داشته باشد.

الیزابت اولسن ستاره‌ی دنیای سینمایی مارول که در آثار متعددی ایفای نقش واندا ماکسیموف/اسکارلت ویچ را بر عهده داشته است؛ اولین شخصیت از میان دست‌اندرکاران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی) است که شایعات چند وقت اخیر حول محور حضور احتمالی دنیل کریگ را در این فیلم تأیید کرده است.

در طی یک مصاحبه اختصاصی با پادکست جاش هورویتز، هنگامی که از او در مورد تجربه کار با جان کراسینسکی سئوال شد؛ او باری دیگر به این مسئله اشاره کرد که به دلیل اینکه جان کراسینسکی در طی فیلمبرداری دوباره از برخی سکانس‌ها به تیم بازیگری افزوده شده و اولسن در آن برهه در صحنه حضور نداشته است؛ او جان کراسینسکی را در صحنه‌ی فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness هرگز ملاقات نکرده است.

همچنین اولسن تأیید کرد که در ابتدا قرار بود تا ستاره‌ی مشهور سینما دنیل کریگ در نقش Balder the Brave در این اثر حضوری کوتاه داشته باشد. او در اینباره گفت:

بله، من نیز فکر می‌کردم این اتفاق بیفتد. آن‌ها یک لباس آماده کرده بودند و یک طراحی کامل از این شخصیت داشتند.

پیش‌تر یکی از طراحان لباس فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness، یعنی گراهام چرچ‌یارد نیز این مسئله را تأیید کرده بود.

منبع: گیم فا

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها