کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم فرار از موگادیشو Escape from Mogadishu 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی فرار از موگادیشو

خلاصه داستان

روایت جنگ داخلی در موگادیشو در سال 1991 را روایت می کند که پرسنل و خانواده های سفارت کره جنوبی که بدون هیچ گونه ارتباطی در انزوا قرار دارند در معرض تگرگ گلوله هستند. یک شب پرسنل سفارت کره شمالی درب خانه ای را یافته و درخواست کمک می کنند اما...

درباره فیلم

Spread the love



فیلم فرار از موگادیشو Escape from Mogadishu 2021

فیلم فرار از موگادیشو Escape from Mogadishu، یک فیلم اکشن، دلهره آور و درام کره‌ای به کارگردانی ریو سونگ وان است. فیلمنامه توسط ریو سون جی وان و لی گی چول به رشته تحریر درآمده است تهیه کنندگی فیلم را کانگ هی جونگ و کیم یونگ هوا برعهده داشته اند. کیم یون سوک، زو این سونگ، هو جون هو، تاکائو کیوفان و کیم سو جین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.

 

فیلم Escape from Mogadishu، نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که صحنه‌ های اکشن، داستان طنزآمیز، کارگردانی و بازی‌ های زنده و پرانرژی آن را ستایش کردند. این فیلم بیشترین فیلم سودآور کره‌ای با درآمد 29.9 میلیون دلار در برابر یک بودجه ی 24 میلیارد پوندی در سال ۲۰۲۱ بوده است. علاوه بر این Escape from Mogadishu جوایزی از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر مکمل، بهترین فیلمنامه، بهترین موسیقی متن و بهترین کارگردانی در جشنواره های مختلف را از آن خود کرده است.

 

فیلم فرار از موگادیشو Escape from Mogadishu 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Escape from Mogadishu 2021 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها