کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم فلز درهم تنیده 2023 Twisted Metal-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
سریال فلز درهم تنیده
episode
قسمت 1
episode
قسمت 2
episode
قسمت 3
episode
قسمت 4
episode
قسمت 5
episode
قسمت 6
episode
قسمت 7
episode
قسمت 8
episode
قسمت 9
episode
قسمت 10

خلاصه داستان

در سریال فلز درهم تنیده 2023 Twisted Metal، در یک دنیای ویران شده پساآخرالزمانی، مردی به نام جان که هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد، فرصتی برای یک زندگی بهتر پیدا می‌کند، اما به شرطی که بتواند با موفقیت بسته‌ای مرموز را تحویل دهد و…

درباره فیلم

Spread the love



سریال فلز درهم تنیده 2023 Twisted Metal

سریال فلز درهم تنیده 2023 Twisted Metal، یک سریال آمریکایی اکشن، ماجراجویی، کمدی، علمی تخیلی و فانتزی به کارگردانی دیوید جافر، رت ریس، مایکل جاناتان اسمیت. دهنرمندانی چون آنتونی مکی، تاج ونس، استفانی بئاتریز، شلی راموس، مایکل کارولو، دیانی رودریگز، جیمی نویمان، جرد بنکنز و… در فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

نکات سریال

موسیقی متن سریال فلز درهم تنیده 2023 Twisted Metal، توسط لئو بیرنبرگ و زک رابینسون ساخته شده است و فیلمبرداری آن نیز توسط جیمز مک میلان انجام شده است. این سریال تاکنون توانسته نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کند به طوری که از بازی جذاب آنتونی مکی تا سکانس های اکشن، خط داستانی، سبک روایت، کارگردانی، طراحی شخصیت، طراحی لباس، جلوه های ویژه و فضاسازی تحسین شده است. نحوه فیلمبرداری؛ سری Metal Tangled بر اساس مجموعه بازی های ویدیویی مبارزه ای با خودرو به همین نام ساخته شده است.

 

سریال فلز درهم تنیده 2023 Twisted Metal همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Twisted Metal 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها