کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آگاهی Awareness 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آگاهی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی آگاهی Awareness 2023، یک نوجوان سرکش که به همراه پدرش در حومه شهر زندگی می‌کند، با استفاده از توانایی خود در ایجاد توهمات بصری، ذهن افراد را دستکاری می‌کند. در این میان هنگامی که قدرت‌های او در ملاء عام از کنترل خارج می‌شود، اوضاع پیچیده شده و او مورد هدف دو سازمان رقیب قرار می‌گیرد که می‌خواهند از قدرتش سوء استفاده کنند اما…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم آگاهی Awareness 2023

فیلم آگاهی Awareness 2023، یک فیلم هیجان انگیز علمی تخیلی اکشن اسپانیایی آمریکایی می باشد که بر اساس شخصیت مول از کتاب‌های بنیاد ایساک آسیموف ساخته شده و توسط دانیل بنمایور از یک نمایشنامه اثر بنمایور، ایوان لدسما و مانوئل بورکه کارگردانی شده است. این فیلم با حضور کارلوس شولتز به همراه ماریا پدرازا، پدرو الونسو، للا لورن و اسکار خانادا به نمایش گذاشته شد.

 

نکات فیلم

فیلم آگاهی Awareness 2023، در جشنواره فیلم مالاگا در تاریخ 16 مارس 2023 ارائه شد. این فیلم در چارچوب برنامه پرمیر مالاگا غیر رقابتی نمایش داده شد. بر اساس وب‌سایت تجمیع نقدهای آمریکایی Rotten Tomatoes، فیلم آگاهی با 13% امتیاز تأیید بر اساس 8 نقد از منتقدان، با امتیاز میانگین 4.80 از 10 ارائه شده است. موسیقی اثر روکه بانیوس می باشد.  فیلم‌بردار خوان میگل آسپیروس و تدوینگر مارک سوریا است.

راکل هرناندز لوخان از هابی‌کنسولاس، به فیلم 62 امتیاز (قابل قبول) داده و افکار سینمایی قدرتمند، هماهنگی خوب اکشن و اهداف بزرگ را به عنوان عناصر مثبت برشمرده، در حالی که اجراهای بازیگران و نقص طبیعی بودن فیلم را به عنوان عناصری مخرب برجسته کرده و این موارد را به عنوان نقاط ضعف فیلم ذکر کرده است.

 

فیلم آگاهی Awareness 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Awareness 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها