کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ال کامینو فیلم برکینگ بد 2019-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ال کامینو: فیلم برکینگ بد

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی ال کامینو فیلم برکینگ بد 2019 El Camino: A Breaking Bad Movie، جسی پینکمن پس از آنکه موفق می‌شود از چنگ جک و دار و دسته‌اش بگریزد، باید با پلیس و آشفتگی‌های درونی خود هم کنار بیاید…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ال کامینو فیلم برکینگ بد 2019

فیلم ال کامینو فیلم برکینگ بد 2019 El Camino: A Breaking Bad Movie، یک فیلم تریلر اکشن جنایی نئو وسترن آمریکایی است. بخشی از مجموعه بریکینگ بد، به عنوان دنباله و اپیلوگی برای سریال تلویزیونی بریکینگ بد عمل می‌کند. این فیلم ادامه داستان جسی پینکمن است، که در طول سریال با معلم سابق خود والتر وایت همکاری می‌کند تا یک امپراتوری مت‌آمفتامین کریستالی در آلبوکرکی ایجاد کند. خالق و نویسنده سریال، وینس گیلیگان می باشد آرون پاول نقش جسی پینکمن را دوباره ایفا کرد. چندین بازیگر بریکینگ بد نیز نقش‌های خود را تکرار کردند، از جمله جسی پلمونز، کریستن ریتر، چارلز بیکر، مت جونز، رابرت فورستر، جاناتان بانکس و برایان کرانستون.

 

 

بررسی فیلم

گیلیگان در حین نوشتن قسمت پایانی سریال بریکینگ بد شروع به تفکر در مورد داستان ال کامینو کرد. او در سال 2017، نزدیک به دهمین سالگرد اولین نمایش سریال، با ایده فیلم به پاول مراجعه کرد و چند ماه بعد فیلمنامه را تکمیل کرد. عکس‌برداری اصلی در نوامبر 2018 و به مدت تقریبا 50 روز به صورت مخفیانه در نیومکزیکو آغاز شد. پروژه تا زمانی که نتفلیکس در 24 آگوست 2019 تریلری منتشر کرد، تأیید نشده بود.

ال کامینو در 11 اکتبر 2019 به صورت دیجیتالی در نتفلیکس و با اجرای محدود تئاتر منتشر شد و در 16 فوریه 2020 در شبکه تلویزیونی AMC به نمایش درآمد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرد و چندین نامزدی جایزه به دست آورد، از جمله برنده بهترین فیلم ساخته شده برای تلویزیون در جوایز تلویزیونی انتخاب منتقدان و …

 

فیلم ال کامینو فیلم برکینگ بد 2019 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

El Camino: A Breaking Bad Movie 2019 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها