کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم انتقام‌جویان 2012 The Avengers-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی انتقام‌جویان

خلاصه داستان

فیلم سینمایی انتقام‌جویان 2012 The Avengers، نیک فیوری مدیر سازمان بین المللی S.H.I.E.L.D است که وظیفه این سازمان برقراری آرامش در جهان می باشد. زمانی که او می فهمد امنیت زمین توسط لوکی مورد تهدید قرار گرفته است به کمک ابرقهرمانانی چون مرد آهنی، هالک شگفت انگیز، تور، کاپیتان آمریکا، و بیوه‌ی سیاه با او مقابله می کنند تا جهان را از فاجعه ای بزرگ نجات دهند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم انتقام‌جویان 2012 The Avengers

فیلم انتقام‌جویان 2012 The Avengers، توسط جاسون ویدون نویسندگی و کارگردانی شد. این فیلم در ژانر اکشن علمی تخیلی محصول کشور آمریکا می باشد. کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، مارک رافالو، کریس همسورف، اسکارلت جوهانسون… در این فیلم بازی کرده اند.

 

 

نکات فیلم

یکی از موفقیت‌های اصلی فیلم انتقام‌جویان 2012 The Avengers توانایی در ادغام شخصیت‌های مارول از داستان‌های مختلف بود. این فیلم با موفقیت توانست شخصیت‌های مختلفی از جمله اینترنشنال، کپتن آمریکا، اینج، تور، هالک، و ایرون‌من را در یک داستان جذاب و هماهنگ گردآوری کند. با وجود اینکه ادغام شخصیت‌ها یکی از نقاط قوت فیلم بود، برخی از بینندگان ممکن است تصور کنند که تعداد زیاد شخصیت‌ها باعث کاهش عمق و تمرکز برخی از ابرقهرمانان شده است.

برخی از نقدها به سمت پیچیدگی بیش از حد داستان این فیلم می‌روند. برخی از تماشاگران ممکن است با پیچیدگی اقدامات و داستان، دچار ابهام شوند. با این حال توجه به موفقیت‌ها و نقاط قوت فیلم انتقام‌جویان 2012 The Avengers این فیلم به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین اثرهای سینمایی دهه گذشته در دنیای ابرقهرمانان شناخته می‌شود و در سری MCU نقش مهمی ایفا کرده است.

 

فیلم انتقام‌جویان 2012 The Avengers همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Avengers 2012 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها