کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




The Holdovers Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی جاماندگان
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی جاماندگان The Holdovers 2023، در سال 1970 میلادی یک معلم بداخلاق تاریخ که در یک مدرسه شبانه‌ روزی تدریس می‌کند، مجبور می‌شود در طول تعطیلات کریسمس در مدرسه بماند تا از تعدادی از دانش‌آموزان که جایی برای رفتن ندارند، مراقبت کند ...

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم جاماندگان 2023 The Holdovers

فیلم جاماندگان 2023 The Holdovers، یک فیلم کمدی درام کریسمس آمریکایی است که توسط الکساندر پین کارگردانی شده، نویسندگی آن بر عهده دیوید همینگسون بوده و با بازی پل جیاماتی، داواین جوی رندالف، دومینیک سسا، کری پرستون، بردی هپنر، ایان دالی، جیم کاپلان، مایکل پرووست، اندرو گارمان، نحیم گارسیا، استیون تورن و غیره ساخته شده است.

 

 

نکات فیلم

داستان فیلم در سال ۱۹۷۰ جریان دارد و به دنبال یک معلم تاریخ بدخلق در یک مدرسه شبانه‌روزی در نیوانگلند است که مجبور می‌شود تعدادی از دانش‌آموزانی را که جایی برای رفتن در تعطیلات کریسمس ندارند، همراهی کند. این فیلم برای اولین بار در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در تاریخ ۳۱ اوت ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ توسط کمپانی فوکاس فیچرز در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرده و تاکنون ۱۸.۵ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۲۳ توسط هیئت ملی نقد فیلم و مؤسسه فیلم آمریکا نام گرفته و جوایز و نامزدی‌های متعددی دریافت کرده است، از جمله سه نامزدی در جوایز گلدن گلوب هشتاد و یکم.

 

 

فیلم جاماندگان 2023 The Holdovers همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

The Holdovers 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها
    Avatar
    u_865264083 | دسامبر 30, 2023
    0 | 0

    سلام بهترین اپلیکیشن است