کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم روز شکرگزاری 2023 Thanksgiving-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی روز شکرگزاری
episode
زیرنویس فارسی
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی روز شکرگزاری Thanksgiving 2023، پس از پایان شورش در روز جمعه سیاه و تبدیل آن به یک تراژدی در شهر پلیموث در ماساچوست، یک قاتل سریالی مرموز که با نام جان کارور شناخته می‌شود به این شهر می‌آید تا اهالی را به وحشت انداخته و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم روز شکرگزاری 2023 Thanksgiving

فیلم روز شکرگزاری 2023 Thanksgiving، شکرگذاری یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول 2023 که توسط الی راث کارگردانی شده و جف رندل آن را نوشته است بر اساس تریلر خیالی راث با همین نام از فیلم گرایندهاوس (2007). پاتریک دمپسی، تای اولسون، جینا گرشون، نل ورلاک، ریک هافمن، و … نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

 

 

نکات فیلم

این سومین اقتباس بلند از یک تریلر خیالی گرایندهاوس پس از ماچته (2010) ساخته رابرت رودریگز و هوبو با یک شاتگان (2011) ساخته جیسون آیسنر است. بازیگران این فیلم شامل پاتریک دمپسی، ادیسون ری، میلو منهایم، جیلن توماس می‌باشند و داستان آن درباره یک شهر کوچک در ماساچوست است که توسط یک قاتل با ماسک جان کارور در اطراف تعطیلات شکرگذاری وحشت‌زده می‌شود.

فیلم روز شکرگزاری 2023 Thanksgiving، در تاریخ 17 نوامبر 2023 توسط تری‌ استار پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای عموماً مثبتی از منتقدان دریافت کرد و تاکنون 45.9 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. یک دنباله برای آن در دست توسعه می باشد. موسیقی متن توسط براندون رابرتز ساخته شده و فیلمبرداری فیلم بر عهده میلان چادیما بوده است.

 

فیلم روز شکرگزاری 2023 Thanksgiving همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Thanksgiving 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها