کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




تیزر فیلم سریع و خشن 10 Fast X
فیلم سریع و خشن 10 Fast X - دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی سریع و خشن ۱۰
episode
زبان اصلی (زیر نویس فارسی)
episode
دوبله فارسی

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی سریع و خشن 10 2023، پس از وقایع قسمت قبلی، سیفر و دانته در مبارزه با دومینیک تورتو و همدستانش، که توسط تس حمایت می‌شوند، با یکدیگر متحد شده و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم سریع و خشن 10 Fast X

فیلم سریع و خشن 10 Fast X، یک فیلم اکشن، جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ از کشور آمریکا به کارگردانی لوئیس لتریر که توسط شرکت Original Film تولید و منتشر شده است. فیلمنامه فیلم اثر جاستین لین و دن مازیو می باشد. در فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، جیسون استاتهام، میشل رودریگز، جان سینا، جیسون موموآ، بری لارسون، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، اسکات ایستوود و … ایفای نقش کرده اند.

 

 

نکات فیلم

فیلم سریع و خشن 10 Fast X، که با بودجه‌ای معادل ۳۴۰ میلیون دلار ساخته شده است، برای اولین بار در تاریخ ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ توسط کمپانی Universal Pictures در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد. موسیقی متن اثری از برایان تایلر است. سریع و خشن 10 دنباله‌ای بر فست اند فیوریس: حماسه سریع (F9: The Fast Saga) از سال ۲۰۲۱ است و دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم از مجموعه سریع و خشمگین محسوب می‌شود.

 

 

 

فیلم سریع و خشن 10 Fast X همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

10 Fast X 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها