کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم آسیب دیده Damaged 2024- دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی آسیب دیده

خلاصه داستان

دن لاوسون، یک کاراگاه اهل شیکاگو، به اسکاتلند سفر می‌کند تا با دکتر بوید (کاپالدی)، کاراگاه اسکاتلندی، همکاری کند. دلیل این سفر، ظهور مجدد یک قاتل زنجیره‌ای است که جرم‌هایش شبیه به یک پرونده بدون رمز است که پنج سال پیش در شیکاگو تحقیقاتی انجام داده بودند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم آسیب دیده Damaged 2024

 

فیلم آسیب دیده Damaged 2024، یک فیلم در ژانر اکشن، جنایی و درام می باشد. این فیلم دنیایی پر از هیجان و اکشن، ماجراهایی را از زوایای مختلف جرم و جنایت به تصویر می‌کشد. کارگردانی این اثر توسط تری مک دونا انجام شده که با سابقه‌ی قابل توجهی در زمینه‌ی ساخت فیلم‌های هیجانی و اکشن شناخته می‌شود. پل آنیلو، جیانی کاپالدی و کوجی استیون ساکای به عنوان نویسندگان این فیلم همکاری کرده‌اند و با الهام از داستان‌های جذاب و پرماجرا، یک داستان فوق‌العاده را به تصویر کشیده‌اند. ساموئل ال. جکسون و ونسان کسل از جمله بازیگران توانمندی هستند که در این فیلم نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند و با بازی‌هایشان، تازه‌ای جدید به داستان اضافه می‌کنند.

 

 

فیلم آسیب دیده Damaged 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Damaged 2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها