کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




Dream Scenario Hamahang 1 | دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی سناریوی رویایی
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی سناریوی رویایی Dream Scenario 2023، در مورد یک استاد دانشگاه دمدمی مزاج و افسرده به نام پل متیوز (با بازی نیکلاس کیج) است که در زندگی خود با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند. در این میان زمانی که میلیون‌ها غریبه ناگهان شروع به دیدن پل در رویاهای خود می‌کنند، او یک شبه به یک فرد مشهور تبدیل می شود و…

درباره فیلم

Spread the love



….

فیلم سناریوی رویایی 2023 Dream Scenario

فیلم سناریوی رویایی 2023 Dream Scenario، فیلمی در ژانر فانتزی کمدی سیاه آمریکایی می باشد که توسط کریستوفر بورگلی نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم توسط آری استر و لارس کنودسن تحت بنر مربع پگ، همراه با نیکلاس کیج، جیکوب جفکه و تایلر کمپلون تهیه شده است. بازیگران این فیلم شامل نیکلاس کیج، جولیان نیکلسون، مایکل سرا، تیم میدوز، دیلن گلولا و دیلن بیکر هستند.

نکات فیلم

فیلم سناریوی رویایی 2023 Dream Scenario، برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در تاریخ 9 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و اکران محدود خود را توسط A24 در تاریخ 10 نوامبر 2023 آغاز کرد، قبل از اینکه در تاریخ 22 نوامبر گسترش یابد. این فیلم نقدهای مثبتی دریافت کرد و برای چندین جایزه نامزد شد، از جمله جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی برای نیکلاس کیج.

…..

فیلم سناریوی رویایی 2023 Dream Scenario همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Dream Scenario 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها