کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024 -دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی طلوع خورشید

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی طلوع خورشید Sunrise 2024، یک پلیس سابق به نام فالون (با بازی الکس پتیفر) با از دست دادن غم‌انگیز خانواده‌اش به دست یک عوام فریب وحشی به نام رینولدز (با بازی گای پیرس) برای گرفتن انتقام به صحنه این جنایت وحشتناک باز می‌گردد. در این میان ساکنان شهر روستایی متوجه می‎ شوند فالون خون آشامی است که از خون و ترس افراد تغذیه می‌کند. اما فالون زمانی که با یک خانواده مهاجر مهربان، دوست شده و با انتخابی سخت میان انتقام و رستگاری مواجه می شود و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024

فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024، یک فیلم ترسناک هیجان انگیز ساخت کشور آمریکا و انگلستان به کارگردانی اندرو بیرد و نویسندگی رونان بلینی می باشد. این فیلم با حضور الکس پتیفر، کریستال یو، ویلیام گائو، کرت یگر، اولون فوئره و گای پیرس ساخته شده است.

 

 

 

نکات فیلم

فیلم Sunrise 2024، در تاریخ 19 ژانویه 2024 به صورت دیجیتال در ایالات متحده منتشر شد. تولید این فیلم توسط مارتین برنان، جیب پالهموس، ناتان کلینگر و فورد کوربت انجام شده است. الکس پتیفر و کرت یگر اجرایی تولید کرده‌اند و همچنین در فیلم بازی کرده‌اند. عکس‌های اصلی از 6 فوریه تا 22 مارس 2023 در بلفاست، ایرلند شمالی گرفته شد.

 

 

فیلم طلوع خورشید Sunrise 2024 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Sunrise 2024 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها