کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم معتقد 2-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
معتقد 2 ،2 Believer

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی معتقد 2، 2 Believer ساخت 2023 کارآگاه وون هو مصمم است تا حقیقت پنهان پشت بزرگ‌ترین سازمان تجارت مواد مخدر در آسیا و رئیس فراری آن که هنوز کار ناتمامی با او دارد را کشف کند.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم معتقد 2

فیلم معتقد 2، Believer 2 دنباله فیلم معتقد (۲۰۱۸) به کارگردانی جونگ-یئول بائک است در ژانر اکش، جنایی و درام که در سال ۲۰۲۳ اکران شد. فیلمنامه آن را، چئول-هنگ جئون نوشته است و بازیگران فیلم عبارتند از سونگ وون چاکیم، دونگ یونگ، آندریاس فرنک، هان هیو جون،چو جیم ونگ و غیره می باشند. این فیلم در ژانر اکشن و جنایی قرار دارد و داستان کارآگاهی به نام یون جی-هو (با بازی سونگ-وون چا) را روایت می‌کند که هنوز به دنبال حقیقت پنهان پشت بزرگترین سازمان تجارت موادمخدر در آسیا و سرکرده آن است.

داستان و نکات فیلم

داستان فیلم معتقد 2، از جایی آغاز می‌شود که یون جی-هو پس از مرگ همکارش، لی یونگ-جین همچنان به دنبال سرکرده سازمان موادمخدر است. او با همکاری یک مامور اطلاعاتی آلمانی به نام ماریا ویت سرنخ‌هایی را در مورد یک معامله بزرگ موادمخدر در چین پیدا می‌کند. آنها به چین سفر می‌کنند و با یک گروه مافیایی چینی درگیر می‌شوند.
فیلم معتقد 2، فیلمی پرهیجان و اکشن است که با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی درخشان جونگ-یئول بائک، توانست نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را جلب کند.

فیلم معتقد 2 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Believer 2 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها