کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ناندر فودور و خدنگ سخنگو 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ناندر فودور و خدنگ سخنگو

خلاصه داستان

فیلم سینمایی ناندر فودور و خدنگ سخنگو Nandor Fodor and the Talking Mongoose 2023، براساس داستانی واقعی روایت شده است. در سال 1935 میلادی یک روانشناس معروف در حوزه مسائل ماورایی به نام ناندور فودور تحقیقات خود را در مورد یک اتفاق عجیب در جزیره من Man واقع در دریای ایرلند آغاز می‌کند. یک خانواده ​​بریتانیایی به نام ایروینگز ادعا می‌کنند که یک خدنگ سخنگو در مزرعه‌شان با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است.

درباره فیلم

Spread the love



فیلم ناندر فودور و خدنگ سخنگو 2023

فیلم ناندر فودور و خدنگ سخنگو 2023 Nandor Fodor and the Talking Mongoose، فیلمی در ژانر کمدی سیاه، معمایی، ماجراجویی و هیجان انگیز ساخت کشور انگلستان است. کارگردان و نویسنده فیلم آدام سیگال (Adam Sigal) و تولید کنندگان آن سه کمپانی Tip-Top Productions ،Filmology Finance، Phantasm Films می باشند. هنرمندانی چون، مینی درایور، سایمون پگ، کریستوفر لوید، تیم داونی، پل کی، نیل گیمن، روث کونل، گری بیدل، ادموند کینگزلی، کوکی فالکوف، درو مورلین … در آن بازیگری کرده اند.

نکات فیلم

فیلم ناندر فودور و خدنگ سخنگو 2023، بر گرفته از داستان واقعی می باشد. این فیلم  اولین بار در آمریکا و سپس در بقیه کشورها اکران شد. موسیقی فیلم اثر بیل پروکوپوف می باشد و  فیمبرداری آن را سارا دین به عهده گرفته است. داستان فیلم بر اساس افسانه خدنگ سخنگو ساخته شده که در دهه 1930 به طور گسترده توسط مطبوعات پوشش داده شده بود.

فیلم ناندر فودور و خدنگ سخنگو 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Nandor Fodor and the Talking Mongoose 2023 Download Hamahang

عوامل سازنده

کارگردان:
نویسندگان:
دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها