کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم پوزه بند 2023 Muzzle-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
 فیلم سینمایی پوزه بند

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی پوزه بند Muzzle 2023، جیک راسر (با بازی آرون اکهارت) یک افسر پلیس لس‌ آنجلس، به تازگی شاهد قتل تکان‌دهنده سگ خود توسط یک مهاجم مرموز بوده است. حال همانطور که جیک هویت تیرانداز را بررسی می‌کند، در این سفر هیجان‌انگیز در دنیای جنایتکاران لس‌آنجلس، توطئه‌ای بزرگ را کشف می‌کند که…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم پوزه بند 2023 Muzzle

فیلم پوزه بند 2023 Muzzle، فیلمی اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز ساخت 2023 کشور آمریکا. جان استالبرگ جونیور (John Stalberg Jr) کارگردانی اثر را به عهده داشته است و فیلمنامه این فیلم سینمایی را جان استالبرگ جونیور و کارلایل یوبانک اشتراکا به رشته تحریر در آورده اند. هنرمندانی چون آرون اکهارت، استیون لانگ، نیک سرسی، پنه لوپه میچل، دیگو تینوکو، گراینگر هاینس، لوئیس چاوز، ادی پرز، دلیسا رینولدز، کاسی شلتون و غیره … در این فیلم بازی کرده اند.

داستان و نکات فیلم

در فیلم پوزه بند 2023 Muzzle، جیک راسر (با بازی آرون اکهارت) یک افسر پلیس لس‌ آنجلس، به تازگی شاهد قتل تکان‌دهنده سگ خود توسط یک مهاجم مرموز بوده است. حال همانطور که جیک هویت تیرانداز را بررسی می‌کند، در این سفر هیجان‌انگیز در دنیای جنایتکاران لس‌آنجلس، توطئه‌ای بزرگ را کشف می‌کند. فیلم پوزه بند Muzzle برای نخستین بار توسط کمپانی‌ RLJE Films در سینماهای آمریکا اکران شد. تدوین فیلم کار بلا اریکسون بوده است و فیلمبرداری آن را پیتر ورمیر انجام داده است .

فیلم پوزه بند 2023 Muzzle همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Muzzle 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها