کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم گذرگاه قصاب Butchers Crossing 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم گذرگاه قصاب

خلاصه داستان

در فیلم سینمایی گذرگاه قصاب Butcher’s Crossing در دهه 1870 میلادی، جوانی به نام ویل اندروز دانشگاه هاروارد را رها کرده و به دنبال سرنوشت خود، به مکانی در کلرادو سفر می‌کند. او در آنجا به گروهی از شکارچیان گاومیش ملحق شده و راهی سفری می‌شود که سلامت عقل و زندگی او را به خطر می‌اندازد و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم گذرگاه قصاب Butchers Crossing 2022

فیلم گذرگاه قصاب Butchers Crossing 2022، یک فیلم وسترن آمریکایی به کارگردانی گیب پولسکی که اولین فیلم سینمایی روایی او است بر اساس رمانی به همین نام از جان ادوارد ویلیامز. این فیلم با حضور نیکولاس کیج، فرد هیچینجر، زندر برکلی، ریچل کلر، جرمی باب و پل ریسی به نمایش درآمده است.

 

 

نکات فیلم

فیلم گذرگاه قصاب Butchers Crossing 2022، در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو در تاریخ 9 سپتامبر 2022 جهانی پخش شد. در وب‌سایت تجمیع نقدها، Rotten Tomatoes، 75٪ از 59 نقد منتقدان مثبت بوده و امتیاز متوسط ​​آن 5.9 از 10 است.

افکار مشترک وب‌سایت می‌خواند: حضور نیکولاس کیج در نقش اصلی، به این فیلم وسترن در بسیاری از موارد جذابیت می‌بخشد و آن را جذاب‌تر از حد معمول می‌کند. در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، به فیلم امتیاز 55 از 100 تعلق گرفته است که بر اساس 14 نقد، به معنای نقدهای مختلط یا متوسط است.

فیلم گذرگاه قصاب Butchers Crossing 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Butcher’s Crossing 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها