کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم گوشت مناسب 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
1
فیلم سینمایی گوشت مناسب

خلاصه داستان

فیلم سینمایی گوشت مناسب Suitable Flesh 2023، در مورد یک روانپزشک به نام الیزابت دربی است که پس از قتل بیمار جوان خود، در کابوسی وحشتناک از مسائل فراطبیعی و مرگ‌های اسرارآمیز گرفتار می‎شود. در این میان الیزابت به زودی متوجه می‌شود که همه این حوادث ترسناک به یک نفرین باستانی به ظاهر غیرقابل توقف مرتبط است و…

درباره فیلم

Spread the love



 

 

فیلم گوشت مناسب 2023

فیلم گوشت مناسب 2023 Suitable Flesh، فیلمی در ژانر ترسناک و هیجان‌انگیز ساخت کشور آمریکا به کارگردانی جو لینچ و نویسندگی اچ.پی. لاوکرفت و دنیس پاولی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این فیلم هیثر گراهام، جوداه لوئیس، بروس دیویسون و باربارا کرامپتون به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم در مورد یک روانپزشک جوان به نام دکتر الیزابت دربی است که به یکی از بیماران خود، علاقه‌مند می‌شود. آنتونی که از اختلالات روانی رنج می‌برد، ادعا می‌کند که توسط یک موجود شیطانی تسخیر شده است. الیزابت سعی می‌کند به آنتونی کمک کند تا بر این اختلال غلبه کند، اما در این راه با خطرات زیادی روبه‌رو می‌شود.

 

 

نکات فیلم

فیلم گوشت مناسب 2023، فیلمی است که با ایده‌ای جذاب و اجرای خوب توانسته مخاطبان را تا پایان فیلم درگیر خود کند. فیلم با بازی‌های خوب بازیگرانش، به ویژه هیثر گراهام در نقش دکتر الیزابت دربی، توانسته به خوبی شخصیت‌ها را به مخاطب معرفی کند و او را با داستان همراه کند. فیلمنامه فیلم به نظر درست نوشته شده و داستان را خوب پیش می‌برد. کارگردانی فیلم نیز قابل تحسین است و توانسته اتمسفر ترسناک و هیجان‌انگیز فیلم را به خوبی ایجاد کند.
البته فیلم برخی از ضعف‌ها را نیز دارد. یکی از ضعف‌های فیلم این است که گاهی اوقات داستان دچار تعلیق‌های غیرضروری می‌شود. همچنین، فیلم در برخی از صحنه‌ها از خشونت بیش از حد استفاده می‌کند که ممکن است برخی از مخاطبان را آزرده کند. در مجموع، گوشت مناسب فیلمی است که با ایده‌ای جذاب و اجرای خوب توانسته مخاطبان را تا پایان فیلم درگیر خود کند. اگر به فیلم‌های ترسناک، هیجان‌انگیز و عاشقانه علاقه دارید، حتماً این فیلم را تماشا کنید.

فیلم گوشت مناسب 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Suitable Flesh 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها