کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم یک میلیون مایل آن طرف تر 2023-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
یک میلیون مایل آن طرف تر
episode
دوبله فارسی
episode
زیرنویس فارسی

خلاصه داستان

فیلم سینمایی یک میلیون مایل آن طرف تر A Million Miles Away 2023، روایتگر یک داستان واقعی می باشد. فیلم زندگی خوزه هرناندز و مسیر او از یک کارگر مزرعه تا تبدیل شدنش به یک مهندس و فضانورد را به تصویر کشیده است.

درباره فیلم

Spread the love



 

فیلم یک میلیون مایل آن طرف تر 2023

فیلم یک میلیون مایل آن طرف تر 2023، A Million Miles Away، یک فیلم بیوگرافی و درام  ساخت 2023 کشورهای آمریکا و مکزیک است که آلخاندرا مارکز آن را کرارگردانی کرده است. و سه کمپانی Amazon Studios و Redrum و Select Films آن را تولید کرده اند. فیلمنامه فیلم توسط بتینا گیلویز، هرنان جیمنز و آلخاندرا مارکز نوشته شده است. بازیگران فیلم عبارتند از مایکل پنیا، رزا سلزار، خولیو سزار سدی یو، ورونیکا فالکون، سارای بلو، بابی سوتو، اشلی سیارا، اریک جانسون، جردن دین …

 

بررسی فیلم

فیلم یک میلیون مایل آن طرف تر 2023، که داستان واقعی را روایت می کند در 8 سپتامبر 2023 توسط کمپانی‌ Amazon Studios در مریکا به نمایش ذر آمد. موسیقی فیلم اثر کامیلو لارا و مدیر فیلمبرداری آن داریلا لودلو می باشد که بر اساس کتاب خوزه هرناندز ساخته شده است. خوزه هرناندز کارگر مزرعه ای است که با رویایی که در سر دارد سرنجام به فضا سفر می کند .

فیلم یک میلیون مایل آن طرف تر 2023 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

A Million Miles Away 2023 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها