کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.

از باربنهایمر تا بمب سازی عروسکها
زمان مطالعه : 2 دقیقه
Spread the love



از باربنهایمر تا بمب سازی عروسکها

از باربنهایمر تا بمب سازی عروسکها، چه کسی گمان می کرد یک روزی ترکیب دو فیلم پرطرفدار باربی و اوپنهایمر ساخته شود؟ بعد از اکران فیلمهای باربی و اوپنهایمر، اکنون قرار است فیلم باربنهایمر Barbenheimer ساخته شود . اکران فیلمهای باربی Barbie در ژانر فانتزی و فیلم اوپنهایمر Oppenheimer در ژانر بیوگرافی و درام در یک روز بود . این دو فیلم از نظر محتوایی با یکدیگر تفاوت داشتند با این حال هر دو اثر دارای چنان محتوای برجسته ای بودند که توانستند مخاطبان را به سوی خود بکشانند و با ایجاد این هیجان در بین آنها پدیده ای به نام Barbenheimer را ایجاد کنند.

این اتفاق باعث الهام گرفتن تعدادی از فیلمسازان شد تا بتوانند از آن استفاده کرده و دست به خلق ایده های جدید بزنند. از این رو چالز بند در مورد ساخت چنین فیلمی اظهار علاقمندی کرده بود و اکنون تائید شده است که او قرار است فیلمی به نام Barbenheimer بسازد. داستان این فیم در مورد عرسکهایی می باشد که تلاش می کنند که بمب هسته ای بسازند.

 

داستان فیلم باربنهایمر Barbenheimer

داستان احتمالی فیلم Barbenheimer در مورد دکتر بامبی است که عروسک بسیار باهوشی می باشد و در دالتوپیا زندگی می کند، جایی که تابستانها و مهمانی های ساحلی زیادی دارد. تویینک دالمن دوست او هم در کنارش است. دکتر بامبی با شنیدن رفتار بد کودکان انسان با عروسکها آزرده خاطر شده و به خشم می آید و به دنبال ساخت بمب اتم است تا با آن همه چیز انسانها را نابود کند. با این که خلاصه داستان احمقانه به نظر می رسد اما چارلز مایل به ساخت آن است.

 

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها