کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم ماشین مرا بران Drive My Car 2021-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی ماشین مرا بران

خلاصه داستان

فردی به نام نیشیجیما هیدتوشی که یک بازیگر و کارگردان صحنه می باشد با همسر نمایشنامه نویس خود ازدواج کرده است اما روزی از روزها بدون هیچ دلیلی همسرش ناپدید می شود و...

درباره فیلم

Spread the love



ماشین مرا بران Drive My Car 2021

فیلم Drive My Car، یک فیلم درام ژاپنی به کارگردانی ریوسکه هاماگوچی است. فیلمنامه توسط ریوسکی هاماگوچی و تاکاماسا اوئه بر اساس رومانی با همین نام اثر هاروکی موراکامی به رشته تحریر درآمده است. هیدتوشی نیشیجیما، توکو میورا، ریکا کیریشیما، ماساکی اوکادا، پارک یو ریم و جین دایئون در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

 

فیلم Drive My Car، با دریافت تعریف‌ های گسترده از منتقدان با تحسین از کارگردانی هماگوچی، بهترین فیلم سال ۲۰۲۱ اعلام شد. در مراسم جوایز اسکار این فیلم برای چهار جایزه نامزد شد و جایزه بهترین فیلم خارجی را گرفت. در کل توانست با بودجه ی 1.3 میلیون دلار به فروش 15.4 میلیون دلار دست پیدا کند. تدوین و ویرایش فیلم توسط آزوسا یامازاکی انجام شده است. موسیقی متن فیلم ماشین مرا بران نیز اثری از ايکو ایشیباشی می باشد.

 

فیلم ماشین مرا بران Drive My Car 2021 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

Drive My Car 2021 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها