کاربر گرامی شما می توانید با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل بدون نیاز به خرید اشتراک به محتوای سرویس هماهنگ دسترسی داشته باشید.




فیلم مگان M3gan 2022-دنیای فیلم و سریال همآهنگ
0
فیلم سینمایی مگان

خلاصه داستان

یک مهندس رباتیک مشهور به نام جما، عروسکی شبیه به یک انسان واقعی به نام مگان را طراحی می‌ کند تا بهترین همراه کودک و بزرگترین متحد والدین باشد. اما زمانی که جما به طور غیرمنتظره‌ ای حضانت خواهرزاده‌ اش کادی را که اخیرا یتیم شده به عهده می‌گیرد از نمونه اولیه مگان برای نگهداری از او استفاده می‌کند. تصمیمی که به زودی عواقب وحشتناکی به دنبال داشته و…

درباره فیلم

Spread the love



فیلم مگان M3gan 2022

فیلم مگان M3gan 2022، یک فیلم ترسناک، دلهره آور و علمی تخیلی محصول مشترک آمریکا و نیوزلند به کارگردانی جرارد جانستون می باشد. فیلمنامه توسط آکلا کوپر بر اساس داستانی از جیمز وان و آکلا کوپر به رشته تحریر درآمده است. تهیه کنندگی فیلم را جیسون بلوم و جیمز وان برعهده داشته اند. بازیگرانی نظیر آلیسون ویلیامز، ویولت مک گروف، رونی چینگ، امی دونالد، جنا دیویس و برایان جردن آلوارز به نقش آفرینی در این فیلم پرداخته اند.

 

فیلم مگان M3gan 2022، با بودجه 12 میلیون دلاری بیش از 181 میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد و به موفقیت جهانی در باکس آفیس رسید. این فیلم توسط منتقدان برای ترکیب ترس و شوخی تحسین شد.

 

فیلم مگان M3gan 2022 همراه زیرنویس فارسی و دوبله فارسی با لینک مستقیم از سایت هماهنگ

M3GAN 2022 Download Hamahang

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام و نام خانوادگی:
ایمیل:

دیدگاه ها